Mustek 1200 CU Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Westplaya

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Hoi,

Ik heb een scanner gekregen, alleen de cd-rom heb ik niet zodat ik hem niet kan instaleren.
Hoe moet ik nu verder? Ik heb van een site: http://www.scanner-drivers.com gehoord alleen ik kan hem daar niet vinden.:(
en als iemand hem voor me gevonden heeft hoe moet ik dan verder zodat ik dingen kan scannen?:confused:

Mijn scanner is een: Mustek 1200 CU Plus

Mvg, Westplaya:thumb:

dankejwel voor de snelle reacties, maar hoe moet ik m'n scanner instaleren?

De scanner als eerste NIET aansluiten op de PC

De drivers downloaden en installeren, DAARNA de Mustek in de USB poort en aanzetten, dan zou het verder vanzelf goed moeten gaan!

drivers downloaden en uitvoeren
meestal driver installeren en als instalatie vraagt om scanner aan te sluiten dan dat doen.
zoals een printer dus.

oke alles is tot nu toe gelukt ik heb het ''cd'tje'' succesvol geinstallerd en de computer opnieuw gestart. maar als ik nu de usb stick van de scanner in m'n computer doe, hoor ik wel zo'n geluid maar ik zie niks op m'n scherm verschijnen en ook niks staan bij deze computer?

Zoek ik misschien verkeerd?

Je zoekt inderdaad verkeerd. Je kunt de meegeleverde software op de cd proberen (staat meestal onder start, alle programma's), anders zul je in een beeldbewerker als paint vanuit de scanner importeren. Dat wijst zich vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan