Mutaties tussen 2 database zichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, het gaat niet werken en bovendien zie ik niet het formulier fMedewerkers.
Kortom het valt niet mee. Ik wil jou ook niet te veel belasten met deze terugkerende vraag.
Als je nog een oplossing ziet dan hoor ik het wel, en anders sluiten we het boek maar. Ik weet in ieder geval dat ik nog een heleboel moet leren en wellicht kan ik daar meer energie in steken.
In ieder geval tot zover enorm bedankt voor je hulp.
groet,
Richard
 
Ik zal van het weekend een versie maken die wat minder dichtgespijkerd zit... Het gaat tenslotte toch alleen maar om het vastleggen van historiegegevens.
 
Nou dat is geweldig van je, ik zie het wel tegemoet.
Gr. en bedankt
Richard
 
't Is nog niet helemaal af, maar ik heb daar de komende dagen wel tijd voor. Dus nog enig geduld...
 
Kijk eens of deze variant wel werkt?
Je kunt hem eventueel met <Shift> toets ingedrukt openen als je de formulieren en tabellen van dichtbij wilt bekijken...
 

Bijlagen

  • Testbestand v2.part01.rar
    100 KB · Weergaven: 31
  • Testbestand v2.part02.rar
    12,7 KB · Weergaven: 20
Hoi,
Ik krijg de melding dat dit bestand niet in Access kan worden geopend omdat er beveiligingsproblemen kunnen optreden. Ik heb de Winzipfile naar mijn computer gekopieerd en vervolgens geopend.
Helaas.

Gr.
R.
 
Ook met de Shift toets gaat het mis, heel vreemd.
Ik krijg eerst een beveiligingswaarschuwing en vervolgens kies ik dan voor openen en dan geeft Access de melding dat dit bestand niet geopend kan worden.
Gr.
R.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan