Muteknop en volumeknop Navigator toetsenbord werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Net het Internet Naviagor Keybord van Logitech gekocht (spec. edition)
Alle toetsen werken, behalve de ronde volumeknop en de muteknop
Mee terug naar de winkel, daar deden deze functietoetsen het wel. Thuis opnieuw de software geinstalleerd. Zelfde resultaat.
Kan iemand mij uit de brand helpen?

Bij voorbaat dank

Let er zeker op dat je de bijgeleverde media player installeerd (musicmatch). De media toetsen werken enkel bij dat programma. Ook kan het liggen aan het feit dat het USB - PS/2 gevoelig is. Ik heb ook dat keyboard en de internet sneltoetsen werken enkel als ie in de USB poort is geplaatst

Sorry, even weg geweest. Nog bedankt voor je reaktie David. Vwb de USB gevoeligheid heb je gelijk. Dat had ik ook geprobeerd en de volumetoets en muteknop werkten perfect. Zodra ik echter de bijbehorende software installeerde (noodzakelijk om andere toetsen te programmeren) was het afgelopen. Ik had het programma musicmatch ook geinstalleerd. Maar dat is niet nodig. Wanneer de volumetoets en mutetoets werkten, (in de usb-aansl.) werkten deze in alle andere muziekprogramma's en als je playcontrol had aanstaan zag je het schuifje van de volumeknop heen en weer gaan. Maar goed, zelfs met een eenvoudiger Logitech toetsenbord gaf het dezelfde problemen. Ik heb het dus maar opgegeven en het bord terug naar de winkel gebracht. Ik gebruik nu weer een simpel recht toe recht aan toetsenbord.

Eindelijk gerechtigheid! Inderdaad alleen (voor mij) te laat.
Nog bedankt voor de reaktie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan