muziek afspelen met 1 speaker?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ey all,

ik probeer een programma te vinden waarmee ik muziek kan afspelen door maar 1 speaker. ik ben namelijk aan het proberen om mijn computer als wekker te gebruiken: ik heb een 5.1 speakerset waarvan de linksachter vlak naast mijn bed hangt, en ik gebruik nu 'geplande taken' om firefox op te starten tegelijk met mijn wekker (zodat mijn pc klaar staat als ik wakker wordt ;)). wat ik dan wou proberen was om muziek af te spelen, maar het liefst alleen door die ene speaker. geeft de minste overlast voor de rest van het huis ;) is zoiets mogelijk?

Eenvoudigste oplossing:
Met "balans" en "fader" alles naar die ene speaker sturen..... erg simpel
Wil je daarna weer "fatsoenlijk" luisteren: alles weer in de "middenstand" zetten....

maar is dat te doen via een mediaspeler of meot je dan bij je geluidskaartinstellingen zijn? ik download liever een programma die ik verder niet gebruik, want ik game ook veel en daar heb ik goed 3d geluid bij nodig die nu dus bijna perfect staat afgesteld ;) morgen maar wel even kijken of ik geen profielen aan kan maken bij mijn geluidskaart (creative fatal!ty programer ofzo :p). alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan