Muziek afspelen via microfoon (steambasedgames) HLSS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
Hallo,

Ik gebruik HLSS om bij Counterstrike source via me microfoon muziek te laten horen maar sinds kort speel HLSS al mijn nummers in superspeed (alle dancenummers worden speedcore:p) en ik weet niet hoe dit komt? ik heb het al opnieuw gedownload (je hoeft het niet te installeren, alleen de game directory te zoeken)

Ik gebruik altijd eerst een musicconverter om ze naar WAVS om te zetten. Staat ook in de HLLS guide of hlss.us.

Daarna gebruik ik Goldwave om de bass van de nummers te reducen.

Iemand die het herkent? en een oplossing weet.
 
Via een microfoon muziek laten horen :eek: !!!!
Tsjaaaa, het kan wel. In principe is het een omgekeerde speaker.

Maar om muziek te laten horen zou ik daar toch een speaker of luidspreker voor gebruiken.
 
Ik weet hoe het moet..

Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat het allemaal in fastfoward wordt afgespeeld.
 
Ik heb die HSSL link bekeken. Waar jij mee bezig bent is wel heel bijzonder. Kun je je vraag niet beter daar stellen? In het HSSL-forum bijvoorbeeld?

Ik mag aannemen dat je de FAQ al gelezen hebt?
 
Ik weet wat je bedoeld, ligt het niet aan een instelling ?

Je bedoelt in b.v. counterstrike source, muziek afspelen tijdens de game, welke iedere andere speler het hoort. Zeg maar via de ingame speak.

Ik hoop dat je niet in onze server komt, ik vind het wel godsgruwelijk irri....
 
Ik weet wat je bedoeld, ligt het niet aan een instelling ?

Je bedoelt in b.v. counterstrike source, muziek afspelen tijdens de game, welke iedere andere speler het hoort. Zeg maar via de ingame speak.

Ik hoop dat je niet in onze server komt, ik vind het wel godsgruwelijk irri....

Ja dat bedoel ik, maar gebruik het alleen op de server waar de admins het zelf willen, en ze houden niet zo van speedcore. Maarja ik zoek nog wel ff rond.

Ja heb de faq gelezen.
 
Heb het gevonden, instellingen van de converter waren verandert :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan