muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Als ik de map mijn muziek open en vervolgens een album open wat daarin is opgeslagen met bv 12 tracks op,heb ik links van mijn scherm de optie alles afspelen.Ik wil deze optie voor het eerst gebruiken maar tot mijn verbazing blijkt dit niet te werken.Als ik vervolgens enkele tracks selekteer en kies dan voor afspelen selektie gaat het ook niet.Ik kan dus enkel 1track afspelen en als deze ten einde is moet ik de volgende starten.Weet iemand hier raad op?

Waarmee wil je ze afspelen?
Meestal moet je vanuit de player je lijst selecteren, als je meerdere tracks wilt afspelen.

Crash,daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik stel me dus de vraag waarom staat deze optie er als ze toch niet werkt.Ik heb het dus over de XPpro versie.Ik zou willen weten of er mensen zijn die deze optie wel kunnen gebruiken zodat ik weet dat het of aan XP zelf ligd of ergens aan mijn instellingen.Toch bedankt voor de reactie

Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven.
Ik werk zelf met Win2000.

Crash,tot op heden heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag.Ik ga er dus van uit dat wijnige mensen deze optie zullen gebruiken.Ik doe het zoals jij uitlegd via de player en dat is denk ik nog de eenvoudigste oplossing.Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan