Muziek branden op cd-rw gaat niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo,

Ik heb een probleem.Ik heb hier een cd-rw schijf liggen en daar wil ik muziek op zetten.Dus ik brand ze met de brandfunctie van windows media player 11 maar als hij klaar is met branden (wat hij ook gewoon aangeeft) speelt hij niks af op elke aparaat dat cd's pakt.Ik heb hem zelfs op de computer verkent en er staat helemaal niks op.Wie weet hoe dit komt en hoe ik het oplos.Ik heb dit 3x gedaan en nog steeds hetzelfde probleem.

Alvast bedankt en ik hoop op een reactie.

Greetz:)

Ik zou eerst denken, dat je CD-RW niet in orde is.

Toen dacht ik, dat ikzelf wel 'ns de rare ervaring heb gehad, dat 't branden van een cd-rw op een dvd brander er de oorzaaak van was.
Eerder had ik deze met HP-writer geformateerd waardoor een dvd brander de foutmelding gaf van een lege cd.

Dus 't kan zijn dat de CD-RW niet in orde is.

:)

ik heb hem gloednieuw gekocht in de winkel en dat is niet lang geleden.Dus vind het vreemd dat ie opeens het niet doet.Maar ik heb hem trouwens nog niet geformateerd.Als dit het probleem is hoe doe ik dit dan?

Ik heb zelf nog WindowsMediaPlayer10 dus ik kan 't niet uitproberen.

Zelf gebruik ik Nero om te branden. Het is dan makkelijker om de data te selecteren
en te zien onder welke afspeelmothode je ze wilt gebruiken.
Ik vermoed dat Mediaplayer11 de bestanden wegschrijf naar *.wmv
en dat is nogal een twijfelachtig bestand voor een dvd player.

't Kan ook gewoon zijn dat de cd niet goed is, dan vraag ik me af
je hebt er toch meer tegelijk gekocht, doen die andere 't wel?

Zit er niet iets eienaardigs zoals cd-rw + of cd-rw - in de weg?
Dat is waneer je probeert om een + cd op een -cd schrijver te branden?

Ik raad je echter aan om Nero te gebruiken om cd's te branden.
't Bied je een hoop voordelen, je weet waarom een cd wel of niet draait
Bij WindowsMediaPlayer kun je niet zien wat je doet.

:)

Ik heb hem in een pakje van 5 gekocht van het merk sony en zelf staat er gwn cd-rw op.Dus geen - of + tenzij er cd+rw bestaat.In ieder geval bedankt ik zal Nero eens proberen om te kijken of die de muziek er wel op brand.Zo niet dan kan ik hem tenminste met Nero formateren misschien dat dat nog helpt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan