muziek branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsligger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
56
met dwarsligger
beste forum ik heb een 320 G B hi-speed U S B en daar staat veel muziek op; ik zou daar graag de beste nummers op C D BRANDEN KAN DAT RECHTSTREEKS/ ik kan ze wel afspelen op mediaplayer, maar het moet via media-bibliotheek maar dat lukt mij niet.
graag wacht ik op jullie antwoord Bij voorbaat dank.
 
Gebruik je WIndows Media Player?

Zodra ik een CD in de brander stop, en ik zet een aantal nummers in een wachtrij, en ik klik op branden, dan word het er al opgebrand. Heel simpel, en werkt prima in een auto radio.

[smallimg]http://www.imgdumper.nl/uploads4/4dc337464b47c/4dc33746243d4-screenie.png[/smallimg]

Klik daarna op Branden starten, bovenaan het scherm.

Mocht je een oudere Windows Media speler gebruiken, meld dit dan even in een nieuwe reactie.
 
Samsung g 2portable external hard drives 320 gb hi speed usb

Beste forum ; het lukt me niet ik kom wel in media-player; maar niet in mediabibliotheek, wat ik ook probeer
wacht op uitleg dwarsligger
 
muziek van extern e harde schijf

met dwarsligger het is me nog niet gelukt om muziek rechtstreeks van de externe schijf te branden; ik heb het wel geprobeerd maar het is me niet gelukt.
beste forum ik zou graag nog meer hulp krijgen want ik kom er niet uit.
bij voorbaat mijn hartelijke dank.
 
Zit je wel in het goede forum?? We hebben hier een speciale groep voor: Brandsoftware. Probeer je vraag daar eens, grote kans dat je meer antwoorden trekt...
 
Hier (onder andere): http://www.nero.com/enu/downloads-nbl-free.php
kun je een gratis (uitgeklede) versie van Nero 10 downloaden...
Daarmee is het zeer eenvoudig om de bestanden van de externe schijf af te "slepen" en de CD te branden, zowel als audio CD (voor standaard CD spelers) of als data CD (gewoon mp3 branden als de CD speler die aan kan)
Niks geen mediaspeler of biblitheek nodig...

Enige nadeel van die gratis versie is het feit dat je geregeld pop-ups krijgt om je over te halen de betaalde versie te kopen...
 
Laatst bewerkt:
Dit vraagstuk is opgelost mijn hartelijke dank aan het forum dwarsligger

De vraag van het muziek branden is opgelost,mijnhartelijke dank aan het forum.
 
Het is mij een raadsel hoe je er toe komt om deze in de Office sectie te plaatsen. Verplaatst naar juiste sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan