Muziek cd omzetten tot mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

milkme

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Ik heb dus een aantal cd's liggen (originele, dus niet een hoop wav'jes op een cd gegooid, die ik als mp3 op mijn mp3speler wil hebben. Als een pakketje dus zeg maar. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken ? Ik las in een thread van 95/98 via de zoekfunctie iets over CDFS.VXD veranderen. Maar Xp schijnt dit niet meer te gebruiken o.i.d. ? Ik wil mijn Cd's dus op mijn mp3 speler hebben.

Alvast bedankt,
Robert

Hey het kan heel makelijk in xp, gewoon de cd in je cdrom zetten. mediaplayer. 8.0 opstarten, daar kiezen kopieren van cd. de hele cd word op je harddisk gezet in mp3 formaat, dan gewoon, die mp3 op cd kopieren. wil kan je gewoon ook de tracks kiezen als je niet de hele cd in mp3 formaat wil hebben, ik vind dit echt simple hoor zo doe ik het altijd.

En als je een snelle computer heb, gaat het rippen van de cd erg snel, bij mij wel.

SUC6

Laatst bewerkt:
Via xp kan het ook hoor, gaat bij bij erg snel. en is erg makkelijk.

Hey het kan heel makkelijk in xp, gewoon de cd in je cdrom zetten. mediaplayer. 8.0 opstarten, daar kiezen kopieren van cd. de hele cd word op je harddisk gezet in mp3 formaat, dan gewoon, die mp3 op cd kopieren. wil kan je gewoon ook de tracks kiezen als je niet de hele cd in mp3 formaat wil hebben, ik vind dit echt simple hoor zo doe ik het altijd.

En als je een snelle computer heb, gaat het rippen van de cd erg snel, bij mij wel.

SUC6

Laatst bewerkt:
als ik met wmp 8.0 de cd "rip"dan krijg ik i.p.v. mp3 , wma files en die kan mn mp3 speler niet lezen :S

je kan ze ook branden als data cd, met nero bv

het gaat hier om een mp3 speler niet om een cd :confused:

en met CDex duurt het bij mij 10 min (gem.) per liedje --> dat tikt wle ff door als je 20 liedjes hebt :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan