Muziek diavoorstelling Nero10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis36

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Ik wil in de diavoorstelling mijn eigen muziek plaatsen. Ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Wie heeft de gouden tip?

Wat bedoel je ermee dat je het niet voor elkaar krijgt ?
Bedoel je dat je de muziek wel toevoegd maar in het uiteindelijke resultaat blijft het stil ?

Als je me kunt vertellen met welk onderdeel van Nero je dat doet kan ik het vanavond thuis even uittesten voor je.

Groeten Marcel

Dag Marcel,

Ik ga als volgt te werk.

Laad de des betreffende foto's, daarna kies ik een thema en bewerk eventueel de foto's. Vervolgens kies ik voor geavenceerde bewerking. Daar kan ik bij audio en muziek mijn eigen muziek toevoegen. Vervolgens kan ik nergens deze muziek onder de foto's hangen. Er staat een standaard muziekje onder.

Bedankt alvast Dennis

Volgens mij gebruik je Nero Kwikmedia ?

I.p.v. geavanceerde bewerking kun je ook op de knop Muziek en duur Nero.jpg drukken. Als je namelijk via Geavanceerde bewerkingsopties gaat dan ga je verder in Nero Vision.
Hij geeft dan ook een waarschuwing: Nero2.jpg die zegt dat de gemaakte wijzigingen niet in Nero kwikmedia terecht zullen komen maar alleen in Nero Vision.

Groeten Marcel

Sorry voor de late reactie. Ik heb zojuis gekeken en helaas kan ik niet doen in muziek en duur. Het enige wat ik daar kan doen is de diaduur aanpassen en kiezen tussen origneel en muziek...

Gr. Dennis

Nou, ik weet het verder ook niet.
Je hebt ook nog niet bevestigd of je idd Nero Kwikmedia gebruikt dus het wordt een beetje lastig om je verder te helpen.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan