muziek downloaden via limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

arwin81

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Gisteren heb ik limewire 4.9.24 gedownload met succes. Daarna wilde ik natuurlijk gelijk muziek gaan downloaden, maar zodra ik een nummer aanklikte om te downloaden, doet hij niks.... Ik heb mijn computer ook al overnieuw opgestart, maar het downloaden van muziek of video lukt gewoon niet. Ik krijg namelijk nergens een schermpje te zien, dat er iets wordt gedownload. Als ik rechtsonder in beeld ''exit after transfers'' kies, sluit limewire ook gelijk af. Hoe kan ik muziek downloaden.....???

verbinden heb ik gedaan....

dat heb ik gedaan, op ''verbinden'' drukken.

blokt je firewall (als je die hebt) het programma misschien?

downloaden

Ik lees een heleboel over firewalls... Bij kazaa kan ik wel downloaden. ik heb limewire 4.9.24 ook al overnieuw geinstalleerd, zonder resultaat....

waar kan ik zien of dat ik er een firewall op heb zitten? Heb windows XP.

heb de firewall er af gehaald. uitgeschakeld..... Bij uitzonderingen (Windowas firewall) heb ik limewire toegevoegd. Maar kan nog steeds niks downloaden.....:
:(

loop de instellingen eens rustig door van limewire
staat onder extra/opties

Heb al de instellingen nagelopen... nog steeds geen resultaat. Vorige week is mijn pc getroffen door een virus. Toen kon ik gewoon downloaden via limewire... Daarna heb ik mijn computer weg gebracht, om XP opnieuw te laten installeren. Dus nu probeer ik weer te downloaden via Lime wire.... En lukt het niet. Heb alles nagekeken wat je hebt gezegd, maar het lukt me nog steeds niet.

staat er ook onderin je scherm dat je geen verbinding hebt?

ik heb gewoon verbinding.... Maar geeft niet, het probleem is opgelost. Ik denk dat het gewoon lag aan de instellingen/opties van limewire zelf.... Ik heb '' terug naar standaardinstellingen gedaan'' En daarna kon ik gewoon weer downloaden, bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan