Muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Op de tablet van mijn dochter kan je muziek downloaden mbv TinyShark. Kan ik muziek downloaden, gratis op mijn iPad 3. .

Hoi kappel,

Er zijn 3 opties. U jailbreakt uw iPad(beveiligen en restricties van apple weghalen waardoor u meer kunt, zoals gratis applicaties en third-party applicaties) installeert en bepaalde tweaks van cydia. Hiermee moet u oppassen als je deze tweaks installeert van andere bronnen. Als u dit wilt stuur dan een reactie. U kunt ook een gratis muziek download app downloaden uit de appstore. De meeste werken niet geweldig, maar er zitten ook een paar goede bij. U kunt zelf zoeken naar de beste voor u. Helaas is er geen optie dat de muziek op de standaard app komt of een optie dat de download app de standaard app wordt. Deze methode is veiliger. Verder kunt u de muziek op uw pc downloaden en via iTunes op uw iPad zetten.

Groetjes Yuri

Beste Yuri,

Jailbreak lijkt me iets waar ik me niet aan durf te wagen, dus dan maar geen muziek downloaden en wachten op een betere app.

Dank en groet, Nico.

Volgens mij is het mogelijk om via een usb kabel de muziek over te zetten naar de ipad

Hij bedoeld natuurlijk direct op de iPad. Heb je al een app gevonden, er zijn namelijk veel apps. Gewoon zoeken op "free music download".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan