muziek en bv. grooveshark afspelen via stereo installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik heb zowel mijn pc met Windows 7 (64 bit) als mijn stereo installatie in de huiskamer staan. En ik maak gebruik van een draadloze netwerkverbinding; de router staat ook in de huiskamer. Ik zou graag een betaalbare oplossing het geluid van mijn pc draadloos willen kunnen doorzenden naar de stereo installatie, zodat ik muziekbestanden van mijn pc, maar ook bijvoorbeeld muziek van Grooveshark, af kan spelen via die boksen. (Ik heb de televisie daar ook op aangesloten, dus ik zou er dan een switch tussen willen zetten.) Ik heb de Sitecom WL-060 audiotransmitter gezien. Is dat wat? Kun je dan kiezen, of wordt alles (dus ook de Windows geluiden) dan automatisch via de stereo afgespeeld? En werkt deze in Win7 64-bit? Ik heb ook een aantal transmitters gezien die via wlan werken, maar zie wat dat betreft door de bomen het bos niet meer. Misschien heeft iemand een tip, naar aanleiding van mijn wensen?

Hoi,

Ik heb zo'n ding in huis gehad, maar hem weer terug gebracht.
Het geluid bleef storend over komen; er zat een ruis in. Maar wellicht had ik een 'maandagochtendmodel'.
Wellicht is een - al of niet draadloze - mediaplayer een goede oplossing.
Zo'n mediabplayer staat in de regel bij je stereo-installatie en tv.
Of dat draadloos moet zijn, hangt dus af van de verbindingsmogelijkheid/afstand tussen mediabox en router.

Hier een paar voorbeelden:
AC Ryan mini
Eminent

Laatst bewerkt:
Dank voor de snelle reactie. Het moet echt draadloos helaas. Alles staat zo ver uit elkaar dat kabels trekken geen optie is. De AC Ryan mini lijkt me wel wat, is ook niet zo gigantisch duur. Zou ik ook nog op de tv kunnen aansluiten als ik dat eens zou willen geloof ik

Ik heb 'm inmiddels aangeschaft en in gebruik. Super ding!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan