Muziek en foto's op mobiel zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wkleefstra

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Hallo,

Ik heb een nokia N70 en probeer steeds muziek op mijn telefoon te zetten. Ik heb netjes de software geinstaleerd (Nokia PC Suite), maar als de pc aangeeft dat ik mijn telefoon aan moet sluiten, vindt hij mijn telefoon niet. Ik heb echt van alles geprobeerd, maar ik krijg hem niet in verbinding met de PC. Wie kan mij helpen met dit voor mij hele grote probleem?????!!!!

Alvast bedankt,

Willem

Als je een cardreader in je pc hebt ( zo niet 6 euro bij mediamarkt ) kan je ook gewoon muziekjes en foto's zetten op je geheugen kaart wat in je telefoon zit...

Ik heb een laptop zonder zo'n kaartlezer, op mijn pc zit wel een kaartlezer maar op mijn laptop heb ik alle muziek.

Zo'n kaartlezer kan je dan gewoon aansluiten op mijn laptop? Hoe werkt dat?

Het is een USB aansluiting.

Volgens mij is het ook plug and play. Als je dan je geheugen kaart erin zet... dan ziet je pc het alsof het een harde schijf is...

Zet dan al je muziek erin... en klaar is kees... ( gewoon net als een mp3 speler )

bluetooth stick

ey... beste (...) was even naam kwijt XD

als je echt graag muziek op je telefoon wilt kun je ook gewoon een bluetooth stick kopen ze kosten ongeveer 10 to 20 euro maar ze blijven werken .
ik zag dat je al nokia pc suite had die twee kunnen goed samen niks geen gezeug en gewoon muziek foto's filmpje ec. ec, ec.op je mobiel zetten.

groetjes mark profijt
westerhaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan