Muziek/films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Ik gebruik Frostwire om muziek te downloaden.
Echter mijn Ziggo-Internetbeveiliging blokkeert het programma.
Als ik de beveiliging uitzet dankan ik nog steeds geen verbinding krijgen met Frostwire.

Wie kent de oplossing of wie weet een ander P2P-programma ?

Mijn dank is groot.

Arubaman

:cool:

Een .torrent bestand bevat informatie over het te downloaden bestand (film, muziek of anderszins). Je hebt dan een programma nodig als b.v. bittorent.exe of utorrent.exe. Te vinden via Google. Start het .exe programma en vul de torrent in en downloaden maar. De aparte torrents zijn ook wel via Google te vinden, dus bestanden met de extensie .torrent

Laatst bewerkt:
een torrent invullen?? sorry, ik begrijp hier niets van. Wat precies is een torrent??

Ik heb even gekeken in wikipedia.
Is Frostwire dan geen torrent??
Ik gebruik ook Frostwire, en vind het een makkelijk programma.

@Jeboem
Een nog makkelijker uitleg is er niet.

@Sweetsugarbaby
Je zei dus dat Frostwire niet meer werkte en vroeg om een alternatief. Dat zijn dus de torrents.

Laatst bewerkt:
@Jeboem

Ik gebruik niets anders dan torrents. En een snelle verbinding. Dus kan het gebeuren dat ik een film van 700 MB download in 15 min. En daar kan Frostwire nooit tegenop.

@krolik Zo heeft ieder zijn eigen ding. Gebruik zelf Usenet (nieuwsgroepen) samen met FTD. Meestal zo snel als je internet verbinding kan zo snel download je ook. Bij mij dvd9 in meestal kleine 20 a 30 min. En je weet meestal wat je dowload als je ftd gebruikt te minste...

mag ik vragen welk abbo je hebt of iets dergelijks? ik wil namelijk ook via usenet gaan downloaden

@jellever Ik zelf heb geen abbo. Ik zit zelf bij ziggo en gebruik hun usenet server. En kan meestal wel films en muziek tot 30 dagen terug downloaden. Heb in het verleden wel eens gebruik gemaakt van Eweka. Je betaalt voor een maand en als die om is stop je abbo automatisch en wil verder betaal je weer voor een maand.Of voor een dag stuur je een sms werkt perfect! Check deze site voor meer info hier over! Hier vindt je ook lijsten met usenet servers van providers als bv ziggo.

Gr jeroen

Bedankt Krolik,
ik heb Utorrent gedownload en heb inmiddels een film gedownload met een Divx-extensie.
Deze wil ik echter via mijn DVD speler bekijken op TV.
Welk programma heb ik nodig om het over te zetten ?

Arubaman
:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan