Muziek GTA Vice City

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo367

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Hoi allemaal, de muziek op de radio van GTA Vice City vind ik te gek en vooral dan de Talkradio en het commentaar tussen de muziek door. Is het mogelijk dit op een CD te branden zodat ik het ook op mijn stereo of in de auto kan beluisteren?
Ik weet dat je de aparte cd's kan bestellen maar dit is alleen de muziek zonder het commentaar!

Ben benieuwd of iemand weet of dit wel kan!!

Groetjes, Ivo.

Kun je niet verkennen op je cd van vice city zoekend naar sounds, mp3 enz.
Anders ff in de locatie waar het spel staat.

He Mukkel, nee, helaas is het op de cd verpakt in een grote file. Door mij is het niet te openen in ieder geval haha.

Ivo.

een vriend van mij (halsangel hiero op het forum) heeft een eigen server, en houd ook van die leidjes, volgens mij staan ze er bij hem op. ik kan het nu niet controleren want hij is kapot, maar kijk eens op 62.131.229.9, misschien dat ie onderhand het weer doet dan, als je elke dag kijkt vind je 'm vast wel eens. Ik zal eens vragen hoe hij er aan komt!!!

he ik heb geen vice city liedjes, maar wel alle liedjes van GTA SA:cool:

je kan het downloaden met bittorrent en op toorentspy naar vice city zoeken ofzo.;)
Ik zou het wel ff in dit topic melden als mn server het weer doet, je kan hem daar dan vanaf downloaden;)

oh sorry,:o ze zijn dus van SA die hij heeft, en niet van Vice

wanneer je het spel hebt geinstalleerd kan je ergens in de data folder de volledige radio zenders vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan