muziek happert tijdens internetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Sinds 2 dagen hapert mijn muziek die ik luister op het moment dat ik het internet op ga, als ik alleen muziek luister en veder niks doe dan speelt hij de muziek gewoon af zonder te haperen.

Het haperen is de ene keer heel vaak en de andere keer weer iets minder, het gebeurd ook alleen maar als ik het internet op ga. Of ik nou muziek in VLC player of WMP afspeel het gebeurd bij allebei,

Voor dit hele probleem ontstond had ik een virus op mijn PC (broken opencommand) deze heb ik meteen verwijderd, mischien dat het hier iets mee te maken heeft.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen met de oplossing:

zelf heb ik al mijn geluidskaart ge-update, virusscan gedaan, gekeken of alle geluids instellingen wel goed staan, gekeken of mijn geluidskaart niet los is gegaan.

Ik heb zojuist ondekt dat het enkelt is als ik een koptelefoon gebruik, als ik het geluid via me boxen laat gaan dan is er niks aan de hand.
Het is een nieuwe koptelefoon met usb aansluiting.

Laatst bewerkt:
Wat zijn de specificaties van je computer? (Gebruik dit programma om daar achter te komen)

Controleer tijdens het internetten even het CPU-gebruik via Taakbeheer. Misschien is de browser wel geïnfecteerd en gebruikt deze de volledige CPU-kracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan