Muziek in een powerpoint voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diewke

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Ik heb een powerpoint 2007 en ben een diavoorstelling met muziek aan het maken om later als onderdeel van een website toe te voegen. Maar wat blijkt nu, van de moment dat ik deze voorstelling op een ander pc zet of doorstuur hoort men geen geluid, het is nochthans een WAV bestand, maar wel 27,8mb groot. Heb dit uit een filmpje gehaalt daarmee dat ik denk dat het zo groot is. Kan er iemand helpen om de voorstelling toch te laten lukken

Laatst bewerkt:
Maak van dat wav-bestand een mp3. Het wordt dan 10 keer zo klein en is dus sneller te downloaden en in te laden voor de gebruiker.

Maak van dat wav-bestand een mp3. Het wordt dan 10 keer zo klein en is dus sneller te downloaden en in te laden voor de gebruiker.

Beste Silkcom, wat je zegt weet ik ook wel maar een mp3 wordt niet aanvaard in een pp enkel wav.

Zorg wel dat als je je .ppt(x) doorstuurt of op een andere pc zet, dat je dan het liedje MEE verzend :thumb:

Zorg wel dat als je je .ppt(x) doorstuurt of op een andere pc zet, dat je dan het liedje MEE verzend :thumb:

Is het voldoende dat ik inpakken voor cd en dat ik dan bij bestand toevoegen kies voor het liedje?

Als je het liedje van een cd gebruikt, moet tijdens het draaien van je presentatie, de cd-rom in je speler zitten OF je moet datzelfde bestand geript hebben naar je pc.

Grtz,
CompuGj

Als je het liedje van een cd gebruikt, moet tijdens het draaien van je presentatie, de cd-rom in je speler zitten OF je moet datzelfde bestand geript hebben naar je pc.

Grtz,
CompuGj

sorry ik was eigenlijk niet helemaal duidelijk; ik doe wel inpakken voor cd, maar dan staat er "kopieren naar map" of "kopieren naar cd", ik doe naar map maar eerst klik ik op bestanden toevoegen en neem het liedje. Dus als ik nadien in die map kijk zitten er verschillende onderdelen in. Dus als ik die map doorgeef, kan het dan werken bij een ander of op een website?
groetjes Diewke

Normaal gezien zou dat moeten lukken dan. Laat me weten als het niet werkt.

CompuGj

Normaal gezien zou dat moeten lukken dan. Laat me weten als het niet werkt.

CompuGj

Kan je me ook zeggen hoe ik mijn powerpoint-voorstelling kan beveiligen zodat er achteraf niemand meer iets aan kan veranderen?
groetjes
Diewke

Je kan je presentatie beveiligen met een wachtwoord tegen het wijzigen; de ontvanger kan de presentatie nog wel bekijken zonder het wachtwoord te kennen. Hoe je het exact doet weet ik niet, maar kijk eens bij Controleren > Presentatie beveiligen > Beperkte toegang > Ja.

Verder weet ik het niet juist.
Veel suc6! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan