Muziek in powerpoint diapresentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hekkie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
In krijg mails met pps bestanden waarvan ik de muziek niet kan beluisteren.
Het zijn de bekende, leuke presentaties met mooie muziek.Die mails bevatten meestal ingesloten wav-bestanden.
De afzender hoort de muziek wel. Als ik de mail doorzend, hoort die ontvanger de muziek ook wel.... maar ik niet.
M.i.ligt het niet aan de instelling van Powerpoint want ik heb laatste tijd een jongere versie op mijn systeem gezet.
Ik heb deze site doorgelezen maar herken de oplossing van mijn probleem niet in de gegeven antwoorden.
...... waar kan het aan liggen?????

Ik zou ook niet naar de instellingen van Powerpoint kijken, maar naar de instellingen van "Geluiden en audioapparaten" in het Configuratiescherm.
En controleer ook de instellingen van de Volumeregeling. Alle benodigde schuifjes omhoog, geen vinkjes voor "Dempen"?

(Klikbaar)

muziek

nee, uw oplossingen zijn het ook niet. Instellingen zijn goed.

Kun je dan wél andere wav-geluiden horen, bijvoorbeeld het Microsoft-jingletje bij de opstart?

Ja, ik heb diverse wav geluiden getest en die hoor ik. Het gekke is dat ik vanavond weer een pps bestand ontving, waarvan het geluid wel deed. Ik heb deze vergeleken met andere die het niet deden maar ik zie geen verschil qua instelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan