Muziek in powerpointpresentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheikeT

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Berichten
29
De muziek in de pp is voor mij een probleem.
Ik heb een wav bestand ingevoegd maar nu is het bestand zo groot dat ik het niet meer per e-mail kan verzenden. dit moet toch mogelijk zijn als ik zie dat ik zoveel pps bestanden krijg toegestuurd met muziek erin.

Kan iemand mij misschien helpen?
 
Voeg i.p.v. een WAV eens een MP3 in.
Vergelijk de grootte van een WAV maar eens met die van een MP3.
Omzetten kan volgens mij met het gratis WINAMP.
 
Je kan natuurlijk ook midi's in je powerpoint zetten, die zijn eeeecht heel klein.. Maar dan zal je of opzoek moeten naar datzelfde deuntje in midi format, of je zal het zelf moeten componeren ;)
 
Volgens eerdere berichten in dit forum zou het niet mogelijk zijn om mp3 bestanden in de pps te voegen en "te verzenden" zo, dat het door de geadresseerde ook te beluisteren is.In die zelfde berichten staat ook dat het een wav bestand moet zijn, maar die zijn echter veel te groot, vandaar mijn vraag.

Overigens bedankt voor jullie reactie.
 
CDex

Hier op het forum heb ik dezelfde vraag gelezen, toen werd aangeraden om bestanden zogenaamd om te zetten naar wav met CD ex. Het leuke is dat PP gelooft dat het om wav gaat terwijl het bijvoorbeeld MP3 is. Dat neemt net zo weinig ruimte in beslag, maar PP accepteert het wel. Voor mij een prachtuitvinding. Misschien voor jou ook. Met googelen kom je er was wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan