muziek luisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

adm81277

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Berichten
10
Wij hebben een cd gekocht die je niet kunt branden op je pc, aangezien die beveiligd is. Jammer, aangezien we veel nummers via de pc beluisteren. Maar als we nu de nummers downloaden van een site (betaald, kazaa & via torrents) krijgen we alsnog die nummers niet afgespeeld in iTunes. Kan het zijn dat de cd een cookie heeft achtergelaten op onze computer, zodat we op geen enkele manier kunnen genieten van de muziek op de cd? Is er een andere oplossing?
Graag hoor ik jullie ideeen!!!
ps: cd = depeche mode: playing the angel. FANTASTISCH!!!
 
Je kan hem gewoon rippen met de Mediaplayer. Kan altijd!!
 
rippen?

Als ik de cd brand mbv iTunes dan speelt hij de nummers dus niet af. Vraag me niet wat de foutmelding is wat iTunes dan geeft, want dat weet ik niet meer. Of bedoel je met 'rippen' iets anders. Sorry als ik domme vragen stel.
groet
 
Hey

Nee, Raymond Bos bedoelt daarmee dat je in je media player je cd kan beluisteren maar je kan hem ook rippen.
Bovenaan klik je op rippen, je vinkt aan welke liedjes je op je harde schijf wilt zetten en dan bevestig je dat rechtsboven 'muziek rippen'.
Probeer het eens, ook met de beveiliging zou dat moeten werken.
Ik heb dat al meerdere keren gedaan en het lukt me steeds, zonder beveiliging zeker, met denk ik ook wel...
Je kan het maar proberen...
grts ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan