muziek mix programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
hallo,

ik zoek een muziek mix programma waarbij je een stukje uit muziek kunt weghalen en dan iets anders ervoor terug zetten, en bas enzo hoger en lager kunt zetten en dat ik zo kan instellen dat het op sommige momenten harder gaat dan op andere stukken en ik achtergrond muziek ofzo kan instellen.
groeten bram

het lukt me daarbij niet om een klein stukje er uit te halen.

zo doe ik het ook bij mij staat er beta ligt het misschien daaraan?

Dat zou sterk zijn.

Ik geef niet op, volgende poging: Staat je muziek wel echt UIT als je wil verwijderen? Dat wil zeggen niet op pauze maar op stop.

Dat zou sterk zijn.

Ik geef niet op, volgende poging: Staat je muziek wel echt UIT als je wil verwijderen? Dat wil zeggen niet op pauze maar op stop.

hoe moet je een stukje van zacht naar hard laten gaan? ik kan het niet vinden en mijn engels is niet goed dus ik snap de handleiding niet:o

bedoel je dat potlood tekenen? dan ben je uren bezig met 1 sec omlaag trekken want je moet helemaal inzoomen

Nee de knop met de twee pijltjes die naar het blauwe lijntje wijzen, er vlak naast. Dan komen er blauwe lijnen boven en onder je tracks. Door ergens op de blauwe lijn te klikken zet je een punt, dat je kunt verslepen. Je zult zien dat je zo het volume kunt aanpassen.

au-luider-stiller.gif

Dan zet je nog een punt ergens anders en versleep je dat punt... Kijk nu toch eens naar het fotootje :)

het lukt bedankt ik wist niet dat ik ook nog andere twee punten moest ztten :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan