Muziek mp3/mp4 uploaden!! HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

asker123

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2014
Hai

Ik ben op zoek naar de mogelijkheid hoe je op een site een muziekje uploaden kan die je dan ook kan beluisteren online.

Net zoiets als tubidy.mobi . Je kan daar simpel een muziekje invullen en dan klik je op je match en dan druk je op MP3 Audio en dan word je naar een site gelinkt die eindigt op .mp3 met niks anders dan dat muziekje.

Is het mogelijk om dit ergens te uploaden? Met ''dit'' bedoel ik een muziekje.

Dus is het mogelijk dat ik ergens een muziekje kan uploaden en die dan met dezelfde mogelijkheid kan beluisteren op een site die eindigt op .mp3?

Hartelijk bedankt!

Ik weet niet waar je heen wilt met "een site die eindigt op .mp3? ". Anders zou SoundCloud wel een goed idee zijn. Kan je muziek uploaden en online beluisteren waar en wanneer je wilt. Of dat die .mp3 er nu staat bij een site of niet maakt niet uit want je upload toch je muziek als een mp3-bestand dusja. Ik hoop dat dit je verder helpt :thumb:

Ik weet niet waar je heen wilt met "een site die eindigt op .mp3? ". Anders zou SoundCloud wel een goed idee zijn. Kan je muziek uploaden en online beluisteren waar en wanneer je wilt. Of dat die .mp3 er nu staat bij een site of niet maakt niet uit want je upload toch je muziek als een mp3-bestand dusja. Ik hoop dat dit je verder helpt :thumb:

Bedankt voor uw reactie.

Dit is alleen niet precies wat ik bedoel. U heeft mij een site gestuurd waar ik inderdaad online muziek kunt luisteren.
Ik ben alleen op zoek naar een plek waar ik iets kan uploaden en zoals deze volgende link kan beluisteren.
http://173.224.120.56/yt/d/d3/taio_cruz_hangover_lyrics_mp3_27257.mp3

Dit is wat ik graag wil, dat ik zelf mijn muziek kan uploaded naar zo'n linkje.
Ik heb dit nodig dat ik deze link kan kopieren en dat ik die kan plakken op een bepaald spel.
Dit ''resource'' (ik hoop dat je weet wat het is?) - een soort muziek modification - heeft zo'n link nodig, die eindigt op .mp3

Heeft u enig idee waar ik een muziekje kan uploaded waarbij je het op zo'n fijne .mp3 site kan beluisteren?

http://tubidy.mobi/watch/7AoK4PNyU0FVE0MXVZyNBA_3D_3D/3gp-mobile/fs
Dit is dan de site en dan klik je simpel op ''MP3 Audio'' en dan word je gelinkt naar de fijne .mp3.

Heeft u enig idee waar/hoe?

Alvast heel erg bedankt!

Zoeits wil ik inderdaad.
Maar er klopt een ding niet aan.
Het heeft niet zo'n IP ding ervoor zoals mijn voorbeeld wel had, en het eindigt wel op .mp3, net zoals tubidy.mobi heeft.
Blijkbaar alleen dan dat het goed werkt.

Enig idee iemand?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Het heeft niet zo'n IP ding ervoor zoals mijn voorbeeld wel had
Tja, je kan i.p.v. het url naar het adres ook wel de IP van dat adres gebruiken. :confused: (En maar hopen dat zij die niet veranderen)
54.235.137.143/s/u7gnfaf5i590rvo/MaidwiththeFlaxenHair.mp3

Maar je hebt gelukkig een oplossing gevonden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan