Muziek omzetten van Ipod naar cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoosvGJ

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Hoi,

Ik probeer nu al meer dan een uur muziek van mijn ipod naar cd te branden via Itunes
Heb reeds van alles geprobeerd vooraleer ik besloot de vraag op het forum te plaatsen.
Heb ook gegoogled en volgde de stappen volgens dit zeer duidelijke en eenvoudige filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=608XBYOd7OA
Echter, op het punt aangekomen waarbij ik met mijn rechtermuisknop voor de optie 'brand afspeellijst op schijf' moet kiezen, blijk ik helemaal niet over deze optie te beschikken.
Ik zie verder nergens een dergelijke optie. Dus, dacht ik, dan maar eerst de afspeellijst kopieëren naar de harde schijf in een of andere map en vandaaruit proberen te branden. Wat blijkt nu, kan de afspeellijst wel kopieëren, doch de optie plakken zie ik wel staan, maar is licht grijs, kan deze dus niet gebruiken.
Tja, en nu dus op het punt beland dat ik het niet meer weet. Wat doe ik toch fout? Iemand?

Hoi RoosvGJ,

Is het dus muziek die op je iPod staat en die wil je branden op een CD? Dan lijkt het me een idee om die muziek te rippen naar je bibliotheek en dan het te branden met CDBurnerXP. Werkt ook voor Windows 7 of 8. Indien de link niet werkt Google dan maar naar "CDBurnerXP" Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan