muziek op laptop via dvd-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Ik heb er weinig verstand van en ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing. Wil morgen voor een feestje de mp-3 bestanden die ik op mijn laptop heb af kunnen spelen via mijn dvd-speler/homecinemaset. Heb het wel met zo'n rood/wit kabeltje geprobeerd vanaf de aux-uitgang van de dvd-speler naar de ingang van laptop maar dan krijg ik alleen maar een bromgeluid. Wie weet hoe dit moet????

Nee het zijn er echt heel erg veel en ik wil de lijst met bestanden voor me zien zodat ik het door elkaar draaien kan.

Moet het niet de uitgang van je laptop naar de ingang van je dvd-speler?:confused:

Ja dat bedoel ik. De stekkertjes passen wel allemaal maar alleen het werkt niet!?:(

je hebt een kabel nodig met aan de ene kant een tulpstekker en aan de andere kant een Jackplugje.

Het jackplugje gaat in je laptop (hoofdtelefoon uitgang) naar de INgang van de home cinemaset (niet de AUX dus)...

Let er ook even op dat bij de instellingen van je geluid het 'schuifje' omhoog staat.

Is redelijk simpel, doe het zelf erg vaak op deze manier

premium_3-5-m_2_tulp-m.jpg

als het gelukt is, hoor ik het graag, dan kan ik het namelijk zelf ook doen

Dit heb ik dus gedaan maar dan lukt het niet. Heb de rode/witte in de AUX-IN van mijn dvd speler en de andere kant in de uitgang van mijn laptop. Oh nee...nu doet hij het wel in enen...moest waarschijnlijk het snoertje wat beter er in doen. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan