Muziek op Nokia N900 zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyvb

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Ik heb sinds vandaag een Nokia N900 maar wil graag vragen hoe ik daar muziek opzet?

Alvast bedankt!

Ik heb sinds vandaag een Nokia N900 maar wil graag vragen hoe ik daar muziek opzet?

Alvast bedankt!

Hier zijn een aantal opties voor:

- Wanneer je mobiel over een (hoogstwaarschijnlijk) MicroSD kaart beschikt kun je deze in een SD adapter stoppen en in de card-reader van je computer als schijf/map openen, dan is het simpelweg sleep werk :)

- Via een bluethoot adapter in de computer, je mobiel zoeken en bestanden over sturen.

- Met een eventueel bijgeleverde USB-kabel aan de computer aansluiten, dan zal de mobiel ook als schijf of map moeten worden weer gegeven, dan de muziek in de muziek map zetten :), als die er niet is zou je die kunnen aan maken, of gewoon in de root dictory van het apparaat plaatsen...

Uiteraard zijn er nog enkele andere opties, maar dit zijn de meest gebruikten.
Succes :thumb:

Mvg, Remco

Ja die mogelijkheden wist ik al dat die er waren...

Maar als we ze in een map zetten die Audio .... heet, dan zien we ze nog niet.

Ook als we een aantal nummer verwijderen die er standaard instaan komen weer terug.

Gr

hetzelfde probleem

Ja die mogelijkheden wist ik al dat die er waren...

Maar als we ze in een map zetten die Audio .... heet, dan zien we ze nog niet.

Ook als we een aantal nummer verwijderen die er standaard instaan komen weer terug.

Gr

Dag!

Ja, dat gebeurt ook met mijn Nokia N900. Ook kan ik muziek slechts via bluetooth overdragen, want ik kan mijn USB niet automatisch installeren, dwz. mijn USB werkt niet, en bluetooth vind ik een beetje moelijker te gebruiken. Is er iemand die mijn probleem kunnen oplossen? Bedankt!

http://www.mytrendyphone.nl/shop/nokia-accessoires-4458s.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan