Muziek op ps3 zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Hallo mensen,

Afgelopen donderdag heb ik via de post eindelijk mijn playstation 3 gekregen, ik wil er graag muziek op zetten hoe kan ik dat het beste en veilig doen?

Alvast bedankt!

je kan het op een usb stick / externe hd zetten en dan aansluiten op je ps3 via usb.

Maar je kan ook je ps3 aan je netwerk hangen en alle muziek van je ps3 afspelen.

Inderdaad wat Dono zegt zet je muziek op een usb stick of externe hd en sluit dat aan op je ps3

ik heb de voorkeur om je ps3 aan het netwerk te hangen als je die mogenlijkheid hebt

want het neemt geen ruimte in beslag op je ps3 dus je hebt meer ruimte voor demo,s enz.

http://ps3mediaserver.blogspot.com/

met dit programma kan je je hele computer via je ps3 bekijken dus bijvoorbeeld :

muziek streamen - films streamen - foto,s streamen direct van je pc

je hoeft alleen op hetzelfde netwerk te zitten met de pc en de ps3

Laatst bewerkt:
ik heb 320 GB en demo's nou nee, hoe zet ik vanaf USb stick muziek op mijn ps3?

Graag zou ik even iets van jullie willen weten of dit werkt, Wij hebben een blueray speler en daarbij hebben wij een optische digitale kabel voor audio bij gekocht.

Nu is de vraag, hoe moet ik dit aansluiten want ik heb het nu zo staan:

TV >> HMDI kabel >> ps3

maar nu:

TV>> hdmi kabel >> ps3>> optische digitale kabel voor audio >> blueray speler

werkt dit?

Hoezo een blueray speler erop aansluiten terwijl de ps3 ook bluerays afspeelt

Iknow, maar ik wil de boxen gebruiken van de blueray speler voor beter geluid

heb 6 nummer op mijn usb stick gezet, usb in ps3 geplugt kijk ik en zegt ie geen nummer gevonden??????

Je moet wel onder muziek kijken op je ps3
En het moeten wel mp3,s zijn

Kik onder muziek dan komt de usb stick cruzer klik ik die aan zegt ie dat er niks op staat terwijl er 6 nummer .mp3 op staan

Maar even terug tekomen op dit:

TV >> HMDI kabel >> ps3

maar nu:

TV>> hdmi kabel >> ps3>> optische digitale kabel voor audio >> blueray speler

werkt dit zo want, zoals ik weet gaat beeld en geluid door de hdmi kabel

ik snap nog steeds niet waarom je die blueray speler er tussen wil , je kan gewoon al bluerays afspelen op de ps3

sluit die blueray gewoon apart aan op je tv als je zo nodig 2 bleuray spelers wil

en over de muziek het zou gewoon moeten werken zet je mp3,s in de hoofdmap van je usb stick gewoon mp3 formaat

in je ps3 ga je naar de map muziek dan naar je usb stick en nummer kopier je door op driehoekje te drukken als je op een nummer staat

ik wil de boxen van de blueray spleer gebruiken voor beter geluid daarom die blueray speler ertussen

Maar als ik naar de muziek map ga en dan naar mijn usb stick dat zegt ie dat ie leeg is

Al is een andere usb stick geprobeerd
Het kan misschien liggen aan hoe die geformateerd is

en dat instellen van je geluid via je blueray speler

moet je volgens mij gewoon via de ps3

bij je instellingen van je geluid doen

mmm, ik probeer even andere usb stick maar.

maar de blueray speler wil ik gebruiken als versterker want uit de boxen komt beter geluid

maakt het wat uit als er bij die muziek bestandje een slotje bij staat?

Andere usb stick helpt toch heb nu muziek op ps3:)

Laatst bewerkt:
@Grtjn Je blu-ray speler als versterker gebruiken moet geen probleem zijn als je blu-ray speler ook optisch audio-in heeft. Je kunt via de PS3 instellen dat je audio via de optische kabel wilt hebben. Ik dacht alleen dat er niet veel setjes zijn die audio-in ondersteunen.
Ik gebruik een Logitech Z5500 in combinatie met een PS3 en een Panasonic TXL37E30 en ik ben echt supertevreden over het geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan