Muziek op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik ben bet een site bezig, deze site heeft frames... nu heb ik bij de index muziek toegevoegd, maar zodra ik een andere pagina aanklik (die in het hoofdvenster komt) dan is de muziek weg, hoe kan ik ervoor zorgen dat het liedje door blijft lopen op alle linken die aangeklikt worden??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Wat is de url van die site?
Kunnen we ons een beter idee vormen van wat de beste oplossing is.

Het eerste dat ik als oplossing zou kunnen geven, is in de index.htm een "bgsound" zetten.
Het tweede dat je kan doen, is een extra frame toevoegen voor de muziek en de linken laten openen in een "target"-frame. (Da's ook de oplossing die Jeroen hierboven geeft) :)

Greets : Jer:cool:en.

Laatst bewerkt:
Bedankt het is goed, ik heb de muziek in een frame gezet die niet veranderd.
:thumb:

Toch nog een klein vraagje... ik heb de muziek in Frontpage toegevoegd wat dan een .wav bestand moet zijn, ik merk dat dat wel een heel groot bestand is.. is er misschien een mogelijkheid om een mp3 te gebruiken die je dan ook op alle pagina's hoort??

Er zijn programma's voor om wav in mp3 om te zetten. Ik heb zo'n programma. Als je dat niet hebt kun je een wav bestand naar mij opsturen en dan zet ik het om als je dat een goed idee vindt.

Hoi Jeroen, dat heb ik niet nodig, het nummer is van origien al een mp3 ik had het omgezet naar .wav omdat Frontpage alleen maar .wav files toelaat.
Maar ik zoek een manier op een mp3 als achtergrond muziek te laten meedraaien die is namelijk een stuk kleiner in kb's dan een .wav

Kun je de url van de site eens geven? Dan kan ik eens kijken hoe je het hebt gedaan en kan ik je beter helpen. Of staat de site nog niet online?

Kun je dan misschien een stukje van de broncode geven? Het stukje van de muziek.

Hier een stukje broncode van de muziek:

<bgsound src="Rob%20Zorn%20-%20Ik%20doe%20wat%20ik%20wil%20(1).wav" loop="-1">

Als je dat dan veranderd in:

<bgsound src="Muziek.mp3" loop="-1">

Dan moet het volgens mij werken. Maar ik weet het niet zeker, want ik werk nooit met bgsound omdat dat volgens mij alleen in Internet Explorer werkt. Maar kijk maar eens of het werkt.

Dit werkt volgens mij niet, ik hoor namelijk niks.

Hij doet het wel, had een fout gemaakt in de link.

Bedankt voor je hulp!:thumb:

Hij deed het wel.. ik heb nu de site op een andere server gezet.. wanadoo en een naam bij tk gemaakt, maar nu hoor ik geen muziek , iemand idee hoe dat kan??

de link is: www.puurfred.nl

Ja het is inderdaad .tk, maar het werkt al, ik was weer zo stom geweest om de link naar de mp3 niet aan te passen:o
Het werkt weer helemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan