Muziek op XBOX 360 zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loves2spooge

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
9
Hoi
Ik wil graag eigen muziek op me xbox gaan zetten maar weet niet hoe. Ik heb een xbox 360 arcade. Het heeft dus geen hdd maar gewoon een memory card van 256mb.

Moet je perse een hdd hebben om muziek op te zetten? Of kan het ook met een memory card gewoon.

Thx
 
ik heb gegoogled en dit gevonden


stop de MP3/USB Stick in je X360.
klik op de grote X (guide button).
selecteer hier 'select music'.
en dan staat er 'select device', en daar klik je dan op. (that's your MP3, en zo simpel is het )
 
Ik heb het geprobeerd maar mijn mp3 past niet in mijn xbox. Het is te groot.

Maar je kan toch ook gewoon via je pc muziek op je xbox zetten? Weet je misschien hoe.
 
Het is me wel gelukt om via de pc naar de xbox, muziek, fotos en videos te streamen maar ik kan die dan niet opslaan op mu.

moet je dus gewoon eerst een hdd hebben en daar muziek op zetten en dan op de xbox plaatsen?
 
maak nie uit computer heb je usb nodig maar je kan ook gewoon een cd erin doen. en dan save playlist
 
hulp graag.

ik kan ook muziek en foto's en al die dingen op mijn xbox 360 elite zetten maar hij wilt ze neit op slaan..,

er staat dat die storage het niet doet maar moet ik dan iets downloaden via de music marketplace ofzo?
kan iemand mij het alsjeblieft uitleggen?

greetz,. Djjesse:thumb::thumb::cool::cool::shocked::D:rolleyes:
 
USB kan je niLiedjes vanaf USB kan je niet op je Xbox opslaan dan moet je de USB STick er gewoon induwen en naar Music Library gaan daar kan je de liedjes selecteren en afspelen. Als je een CD hebt kun je die rippen en dus de liedjes op je Xbox opslaan.
 
@onnosvld,

Welkom op Helpmij.nl.:)

graag oude topics met rust laten deze zijn niet actueel meer.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan