muziek opslaan van website??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal!! kheb ff een vraagie,ben nu lekker muziek aan het luisteren van www.dancetrippin.tv. Maar kan ik deze muziek ook opslaan op mijn harde schijf,of is dat echt onmogelijk??? alvast bedankt en veel succes morgen!!!!! :thumb: bij oranje

Ik ken maar een manier en dat is dat je een microfoon hebt aangesloten op de computer, dan via start>bureau>entertaiment>gluidsopname.

Waarom gebruik je geen p2p progr?

kheb genoeg p2p programma's,maar er staan zulke goeie live-mixen op deze site,die kan je nooit downloaden!! maar ja,*****n met een microfoon heb ik ook geen zin,dus dan maar de mixen luisteren via deze site!!! ja toch! alvast bedankt en de groeten uit alphen aan den rijn

Diverse oplossingen (heb nog geen gratis programma gevonden die dit kan);

Total Recorder, schijnt er goed en simpel te zijn.

WinCorder
Hypercam

{Edit}

Omdat ik zelf ook zo iets zocht nog even verder gezocht en ook nog iets (gratis) gevonden.

All2Wav
Werkt perfect!
N.b. als je geen opnames lijkt te kunnen maken (niets hoort bij het afspelen) moet je waarschijnlijk nog wat goed instellen.
Kijk even onder Help, Contents, Questions en contoleer dan even of je opname instellingen goed staat, of kijk op de site bij FAQ daar wordt het ook uitgelegd.

Echt een perfect programma om live streams mee op te nemen (alleen geluid).

Opname in .Wav formaat, dat je later zo om kunt zetten naar .mp3 of iets anders mocht je dat willen.

Laatst bewerkt:
Handig wist niet dat het bestond :eek: ga ik ook eff donwloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan