muziek speelt te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Internall

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
hallo hallo,

Ik zit met een probleem, ik heb windows opnieuw geinstalleerd geluid deed het prima :thumb: . maar als ik muziek aan zet en daarbij ook nog een spel ga spelen, gaat de muziek te snel afspelen (stukjes overslaan). Maar ook bijvoorbeeld als ik op msn aan een videogesprek zit gaat de muziek kraken. Ook als ik op teamspeak zit gaat de muziek kraken. Het lijkt dus wel als er 2 programma's door elkaar worden gegooid het geluid niet meer werkt. Bijvoorbeeld Itunes en Msn (video gesprek) - geluid slaat stukjes over. Of Windows media player en Call of Duty. Het geluid van windows media kraakt en slaat stukjes over. oftewel als ik 2 programma's gebruik waarbij 2 audio outputs zijn kan het niet, het mp3-tje dat je aan het afspelen bent gaat stukjes overslaan. Daarintegen alleen de mp3-tjes doen dit, dus alleen in itunes en WMP. Bij spellen blijft de muziek gewoon lopen. als ik dus 2 dingen door elkaar gooi gaat het dus blijkbaar fout.
HELP!
alvast bedankt!
Friso:rolleyes:

Zelfde probleem

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb behoorlijk wat muziek staan in Itunes, maar eht is altijd hetzelfde geval. Als ik een liedje afspeel en ondertussen iets anders start, (een spelletje of gewoon een muziek/video bestand in windows mediaplayer,) dan gaat de muziek bij Itunes sneller afspelen, volgens mij slaat hij gewoon stukjes in het liedje over, dit is zwaar irritand. Licht dit eraan dat ik een dualcore AMD x2 dualcore processor gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan