Muziek / stemmen haperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
In verschillende spellen hapert de muziek en de stemmen. Dit is zwaar hinderlijk. Dan praten ze maar:

he he he lolololo, how ow arrrr you you ou todaday?

Om maar eens een voorbeeld te geven. Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit had. What's this? Hoe los ik het op?
 
Voordat ik het vergeet.
Muziek gaat gewoon goed. De meeste spellen ook wel.

Waar ik het nu gemerkt hebt zijn "No Man's Land", "Midnight Club 2" en "Halo".

SoundMAX Integrated Digital Audio.
 
Kwestie Halo

Nu ik alles op low heb gezet (zowel de muziek als de video en alle extra's uit heb gezet) is het goed te doen. Resolutie stond op 1024, nu terug gezet naar 640*480. Maarrrr:

Performance & Looks
Een groot minpunt is echter de performance. Krik de resolutie flink omhoog en zet je alle grafische toeters en bellen aan, dan kun je zelfs op de meest snelle systemen nog framerate problemen ervaren. En dat terwijl de speelsnelheid al lager ligt in vergelijking met andere shooters. De minimale systeemeisen die hieronder vermeld staan, zijn ook die van de speldoos, maar wij raden wel degelijk een veel sneller systeem aan. Daarbij komt dat de graphics op bepaalde vlakken zelfs ondermaats zijn. Sommige texturen zijn behoorlijk bleekjes, de spelersmodellen kunnen wel wat meer polygonen gebruiken en met name de binneninterieurs ogen anno 2003 behoorlijk eentonig. Daar staat dan wel weer genoeg eyecandy (de wapens, de lichteffecten, de vijanden, de voertuigen) tegen over maar de slowdown zou niet mogen plaatsvinden.
Systeemeisen: PC, (minimaal) Pentium III, 733 Mhz, 32 MB 3Dkaart, 1,2 GB ruimte op harde schijf.

Ik heb een:
P IV 1.7 Ghz
512 RAM
64 MB V.kaart
60 GB HD.

Ondanks dat dit dan echte minima zijn moet mijn PC ook de + effecten toch wel trekken, ik zit er ver boven?!
 
Laatst bewerkt:
haperend geluid tijdens spel

Gelukkig heb ik niet de wijsheid in pacht maar ik weet
bijna zeker dat het toch echt aan je pc ligt : ik heb ook
een spel gehad wat speelde zoals het hoort echter met haperend achtergrondgeluid en haperende spraak (dus echt enorm irritant :mad: ) ; ik heb datzelfde spel ongeveer een jaar later op een andere (lees : nieuwere) pc geprobeerd en toen was er geen vuiltje aan de lucht :)
 
Dat het aan mijn PC lag wist ik al :). En mijn PC is goed genoeg voor de spellen.

Owhja, Halo staat qua videoinstellingen weer hoog maar het maakt geen verschil. Ik denk dat het aan mijn drivers ligt ofzo, maar ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen.

SoundMAX Integrated Digital Audio

- Fabrieksdrivers staan erop
- Direct X 9.0 staat erop
 
Beste XP_PC,
Je hebt op helpmij.nl de vraag gesteld met als titel Muziek / stemmen haperen, Het is nu 14 dagen geleden dat er voor het laatst op is gereageerd. Nu vragen we je om indien je vraag is opgelost om de status aan te passen.

Nog niet opgelost.
 
Ik ben toch van plan te gaan formatteren binnenkort, even kijken of het dan weg is. Alles wat ik nu gedaan heb (ook nog eens drivers) helpen niet. Het resulteert er alleen in dat mijn beeldscherm drivers, die vroeger wel werkte, nu ook fouten geven.
 
Ga eens naar "eigenschappen voor beeldscherm" en druk daar op geavanceerd. Dan druk je op probleem oplossen en daar verlaag je je hardwareversnelling. Mischien helpt dit

Vince
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan