muziek van Power Point

Status
Niet open voor verdere reacties.

hekkie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik heb ppt's met meerdere dia's waar een muziekje achterzit. Op mijn pc speelt de muziek niet. Maar.... als ik de ppt copieer en op een laptop plaats, doet de muziek het wel. Ik heb alles van de ppt vergeleken.... geen verschil... Het moet in een instelling van de hardware zitten maar ook daar vind ik het verschil in instelling niet..:evil: . Wie geeft mij een HINT! (of oplossing)

Is de Powerpoint versie hetzelfde? Ik neem aan dat het 'gewone geluid' het wel doet op de pc (bijvoorbeeld geluid via de MS MediaPlayer)?

muziek en power point

Hallo Eelco,
Ja muziek en andere filmpjes doen het prima, zowel avi als mpeg, de versies MO-PP zijn gelijk. Alleen muziek via PP niet. Ik kan zo geen bestand als voorbeeld geven omdat het ongeveer 2 mb is en dat is boven de upload grens.:mad:

muziek en power point

beste mensen,

ik heb nog steeds geen oplossing op mijn vraag. Hoe krijg ik de muziek afgespeeld bij soms prachtige ppt's.Het zijn ppt's die ik per mail binnenkrijg. De afzender hoort muziek; als ik de ppt copieer of doormail krijgen de ontvangers ook muziek te horen MAAR IK NIET!!!!. :evil: :evil: :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan