muziek van site kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
649
hoi, ik zocht laatst het liedje van Elsie Morais - Chocolala,

als je op haar officiele website gaat krijg je het volledig te horen, normaal kan je via frontpage 'web importeren' en download hij alle bestanden van de website (ook de mp3 dus)

het is een swf file en die kan je met frontpage niet gedownload krijgt dus mijn vraag:

hoe kan ik deze op mijn harde schijf krijgen? eventueel opnemen ofzo?
 
:) Het swf filetje zit in je temp Internet items map, hieruit kun je hem gewoon kopieren naar een leeg mapje op je desktop bijvoorbeeld.
Dan dowload je deze gratis swf extractor , pakt hem uit en start de swfextractor.exe.
Zoek in het programma je swf file op en alle plaatjes en mp3 of wave bestandjes worden uit het swf bestanden gehaalt ( 9 van de 10 keer dan want soms zijn ze ernstig beveiligt ) maar het proberen waard :)
 
hij staat ertussen, nu nog ff proberen...
 
nee, ik krijg de melding dat hij geen bestanden kan vinden om in mp3 om te zetten... helaas
 
:rolleyes: Nee inderdaad, ben ook even op die site geweest en de mp3.swf files zijn goed beveiligd inderdaad.
Tja je kan natuurlijk ook gewoon met de standaard windows Sound recorder het geluid opnemen en met een Wav2Mp3 tooltje er een mp3'tje van maken :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan