Muziek verdwenen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel 09 09

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Halloo!

Gisteren had ik 5 nieuwe nummers gedownload om op mijn mp3 te zetten (een sansa e250). Vervolgens verplaats ik deze naar de map van mijn mp3 terwijl deze op de computer aangesloten is en krijg ik de melding dat de map vol is. Mijn eerste reactie was alle foto's verwijderen die op mijn mp3 stonden (of mp4.. geen idee). Zo gezegd, zo gedaan. De nummers stonden gewoon in de lijst als het apparaat op de computer was aangesloten. Nadat ik mijn mp3 weer veilig van de laptop had losgemaakt, luisterde ik even de nummers om te kijken of ze het allemaal deden. En ze deden het allemaal. Ongeveer 10 minuten later deed een nummer het niet meer, dat vond ik erg raar. Ik keek even verder in de lijst en het bleek dat een heleboel nummers het ineens niet meer deden, zelfs nummers die ik 10 minuten eerder dus nog geluisterd had! Ik dacht dat het misschien een foutje in het apparaat zou zijn, dus zette ik hem even uit en weer aan (de bekende truc die ik veel gevallen helpt bij de sansa :)). Maar helaas, toen ik hem weer opnieuw opstartte, kreeg ik een melding dat ik 6 Mb aan geheugen vrij moest maken. Dat heb ik niet meteen gedaan omdat ik wilde kijken of de nummers er nog opstonden, maar nu zijn ze dus gewoon verdwenen!!! Van de 341 nummers zijn er nog maar 266 over. Vanmiddag heb ik dus meteen mijn mp3 op de laptop aangesloten om te kijken of ik de nummers ergens nog zou kunnen terugvinden. Maar in plaats van de nummers, staan er nu rare mappen met namen als: ''-'' of ''f''. Alle nummers die het niet meer deden zijn ook verdwenen uit de lijst op de laptop. Ik dacht dat ze misschien in een van deze rare mappen stonden, maar deze kan ik niet openen. Als ik er met de cursor op ga staan, wordt er aangegeven dat het een lege map is. Maar als ik de eigenschappen van de map bekijken, is deze toch 1,24 Gb groot (in het geval van 1 map).

Nou, om een lang verhaal kort te maken.. zijn deze nummers nou gewoon verdwenen of staan ze in deze mysterieuze mappen en hoe krijg ik ze er dan weer uit..
Iemand die hier ervaring mee heeft?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan