Muziek verplaatsen in een Omnia I900

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anna123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Hi,

Ik heb net een Omnia i900 gekocht en enkele zaken zijn mij nog onduidelijk. Ik heb eindelijk de nummers op het 8GB interne geheugen in mijn opslag, maar nu staan ze allemaal als losse bestandjes in een mapje. Hoe kan ik hier een afspeellijst van maken? Kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Anna

Ik heb de mijne ook nog niet zo lang, ben ook nog druk met dingen uitvinden, maar hier kan ik je wel bij helpen:

open windows mediaplayer
klik rechtsonder op Menu
klik dan op Bibliotheek
klik dan rechtsonder op Menu
kies voor Bibliotheek bijwerken
als de bestanden zijn toegevoegd klik je rechtsonder op Gereed
Links bovenaan je scherm kan je nu kiezen voor Mijn muziek
nu kan je kiezen hoe je muziek wordt weergegeven, via artiest, album, genre of alle muziek
kies voor het eerste gemak even voor alle muziek weergeven, dan krijg je alle nummers onder elkaar
selecteer een nummer dat je wilt toevoegen aan je afspeellijst en klik daarna rechtsonder op Menu
dan klik je op Omhoog in wachtrij
dit kan je dus herhalen totdat je de afspeellijst hebt samengesteld zoals jij wilt
ben je klaar met selecteren dan klik je weer op Menu en kies je voor afspelen
Op die manier maak je dus een afspeellijst

Je kunt dus ook kiezen voor artiest, dan kan je ipv alle nummers apart te selecteren in 1x alle nummers van die artiest laten afspelen, hetzelfde werkt het zo ook voor albums. Je moet dan echter wel voordat je de bestanden op je mobiel zet, deze gegevens al ingevoerd hebben op de mediaplayer op je computer.

Heel veel succes, ik hoop dat het je duidelijk is en zo niet geef dan gerust nog een gil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan