Muziek via stereo

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBJM1980

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Hallo,

Ik wil graag mijn muziek dat ik op een externe harde schijf heb staan laten afspelen op mijn stereo. Via mijn laptop (ik gebruik Itunes). Ik heb het geprobeerd met een tulp in de stereo en een 3,5mm in mij headset aansluiting van mijn laptop, maar ik hoor alleen maar geruis. Kan iemand mij helpen.? Boxen doen het wel als ik bv een cd afspeel.

Heb je geluid als je een hoofdtelefoon in de laptop steekt?
Zo ja dan kijk eens aan de achterkant van de versterker of de kabels in de aux/cd ingang zit

Geluid via koptelefoon werkt gewoon, en ook de stekkers achter mijn stereo zitten goed...:(

Dus, even samenvattend.
Als je de 3.5mm jack niet in je laptop hebt zitten, hoor je het geluid gewoon via de (ingebouwde)speakers van je laptop? Dan zit het probleem in de aansluiting naar/instellingen van de stereotoren.
Kan het zo zijn dat je stereo op een andere modus moet zetten (aux/cd/dvd of voor een oud beestje vcr), of de tulp stekkers evt. in een uitgang van de stereo hebt gestopt?

Succes!

De tulpstekkers zitten achterin de stereo, AUX/CDR IN
En dan kan ik gewoon kiezen aan de voorkant van mijn stereo met een knopje ''CDR/AUX
En de speakertjes van mijn laptop werken wel gewoon.
Bij mijn vorige PC werkt het wel, dus het tulp/jack stekkertje is ook niet kapot, lijkt me zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan