muziek weg na herinstalatie iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik had itunes op mijn pc gezet en ongeveer 30 songs gedownload.
Nu heb ik een format moeten doen op mijn pc.Ik heb ook itunes er opnieuw op gezet maar nu blijken mijn songs weg te zijn,nogthans als ik een liedje wil downloaden dat ik vroeger had krijg ik de melding dat ik dat al heb aangekocht en of ik het nogmaals wil kopen?
mijn vraag is hoe geraak ik dan terug aan die liedjes die ik vroeger gekocht had?
ik heb eigenlijk nog zeer weinig ervaring met itunes maar mischien kan iemand van jullie mij helpen?alvast bedankt.

TJA na een formattering van je pc is alles weg he,je had vante voren een backup moeten maken

Ik wil echt niet vervelend doen hoor maar is het niet zo dat je tijdens/voor een format de waarschuwing krijgt dat je alles kwijt raakt?

Neen jullie doen niet vervelend want ik heb meermaals een format gedaan en inderdaad het meest voor de hand liggend heb ik van de belangrijke zaken een backup gemaakt maar aangezien ik nog niet zo vertrouwd was met itunes had ik dit niet gedaan.Ik dacht dat je account automatisch op een soort server bijgehouden werd maar blijkbaar was dat een domme gedachte.Ik zal dus voortaan maar alles netjes veilig stellen.

-

je kunt toch met de nieuwste itunes de aankopen van de ipod terrug zetten.
of heb je die ipod ook gewist of heb je geen ipod?

neen jasper een ipod heb ik niet.ik had de muziek gewoon aangekocht bij itunes en daar staat de muziek dan in de map aangekochte muziek.ik zal dus voortaan de songs onmiddelijk overzetten naar de HD van mijn PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan