Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee daar is geen exe bestand, alleen maar dit:

SBPCI_WebdrvsV5_12_01
Self installation
Creative technology ltd

ik heb dat nogmaals gedaan

en nog steeds niets
 
rechter muis deze computer dan eigenschappen dan hardware en dan apparaatbeheer.
klik dan op dat plusje bij besturing van geluid beeld en spelletjes rechter muisknop en dan stuurprogramma bijwerken.
Windows zoekt nu naar de drivers.
 
Hey sorry ik moest gistre avond afsluiten.

Ik heb dat nu geprobeerd maar er komt telkens te staan dat er geen betere software te vinden is dan dat er al is geinstalleerd.

Dit is echt raar dat er niets lukt!! mijn geluid is bespookt :D

Oke kvind het erg :confused: maja heel fel bedankt voor alle moeite die ge doet...

Maar ik hoop nog altijd op een oplossing!!
 
dan komt er dit te staan:

Geen produkt(en) ondersteund door de Creative AutoUpdate gedetecteerd. Mogelijk is uw Creative-product of –software niet aangesloten of niet goed geïnstalleerd op de pc.
 
Dan weet ik het ook niet meer.:confused:

Mischien dat iemand anders hier de xp drivers voor de Creative SB PCI128 ensoniq ES5880 kan vinden voor deze geluidskaart.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een soortgelijk probleem met het afspelen van muziek: een krakerig en haperend geluid, erg irritant. :mad:
Omdat ik het eerst merkte tijdens het beluisteren van internetradio dacht ik dat het door internet kwam, maar het gebeurt ook vanaf CD. Maakt niet uit of ik muziek via iTunes, MediaPlayer 10 of WinAmp afspeel. Het heeft te maken met andere programma's: als ik iets save of een programma open dan is het heel erg, later wordt het weer minder tot er weer een ander programma actief wordt. Dit was eerder niet zo. Hoe zou dit kunnen komen? Ik heb 512 MB werkgeheugen, dat moet toch genoeg zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan