muziekbestand minder groot maken voor telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Berichten
490
Goeieavond,

Ik wil een liedje op mijn nokia 6600 zetten maar als ik hem naar mijn telefoon kopieer via bluetooth is het bestand te groot voor het geheugen,ik weet dat er een programmaatje is wat je kan downloaden zodat het bestand kleiner gemaakt word maar ik weet niet meer hoe het heet(ben het kwijt naardat windows er opnieuw opgezet is)stom stom
wie weet nog wel hoe het heet en waar ik het kan downloaden?

groetjes
 
weet niemand het? ik heb het antwoord hier al eens gekregen maar kan het nergens terug vinden
dus om van een mp3 liedje een waz ofzoiets te maken

groetjes
 
Een .wa<b>v</b> bedoel je.

Voor mijn telefoon sla ik wav bestanden op met PCM 'codering' (weet niet of je dat zo mag noemen bij wav).

Dit doe ik in nero wave editor :thumb:
 
Hoi Breezer,

wat je nou allemaal verteld is voor mij te moeilijk :eek:
in iedergeval heb ik nero(dat scheelt al) maar kan je nou eens stap voor stap uitleggen dat als ik een mp3tje heb gedownload dan moet doen om het op mijn telefoon kan krijgen

thanx
groetjes Margareth
 
Heb je het al eens geprobeerd met Nokia Suite wat bij je telefoon is meegeleverd? Ik heb al vaker MP3´s overgezet, en die worden dan onderweg naar de telefoon gecomprimeerd. De kwaliteit is dan ook wel minder, maar het neemt weinig ruimte in.
 
Geplaatst door Knarf1972
Heb je het al eens geprobeerd met Nokia Suite wat bij je telefoon is meegeleverd? Ik heb al vaker MP3´s overgezet, en die worden dan onderweg naar de telefoon gecomprimeerd. De kwaliteit is dan ook wel minder, maar het neemt weinig ruimte in.

Dat lukt niet,ik krijg die nokia suite niet aan de praat de icoontjes op de taakbalk blijven grijs

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan