Muziekbestand op web zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik ben bezig in een forum over muziekprogramma's, maar nu vragen ze of ik een voorbeeld op het web wil plaatsen van een muziekbestand waar ik vragen over heb. Is er een andere manier om dat te doen of moet ik een website aanmaken (heb ruimte van Chello). Ik heb geen idee hoe dit werkt, heb een poging gedaan maar kan alleen maar plaatjes en tekst invoeren volgens mij. Weet iemand misschien een andere, eenvoudige manier om dat bestandje "openbaar" te maken?

Je kan een gratis site aanmaken bij lycos.nl en dan gebruik je een ftp programma (bv cute ftp of flashfxp) en dan up je gewoon het liedje op de site en kopier je de link in dat forum :P

Je mag de ruimte op Lycos toch niet gebruiken voor opslagruimte?
Ik heb juist een Lycos post geopend, maar werd duidelijk gemaakt, dat er geen bestanden als
"bergruimte" geplaatst mochten worden.

Ik heb geprobeerd om een zip bestand naar Lycos te versturen, maar dit "pakte" niet. Een win.rar bestand weer wel.
Eigenaardig, want op de homepage van @Home kan ik geen win.rar bestanden zetten, maar wel zip-files. Waarschijnlijk de instelling van WFT-Pro, maar wat?

Een midi file werd wel opgenomen bij @Home, maar was weer niet afspeelbaar, hoewel 't wel kon worden down geload.

ja en het direct linken naar een bestand dat op een lycos server staat werkt ook niet...:thumb:

Het direkt linken niet.
Maar inloggen op de link en het betreffende bestand opnieuw intypen,
en daarna "Ga naar" weer wel.

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan