Muziekspeler hulp...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent2002

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Berichten
75
Hoi,

Ik heb een Huawei Ascend G700 en ik heb er aardig wat muziek op staan. Als ik klik op "artiesten" krijg ik de lijst met mijn artiesten, maar als ik dan op bijv. Avicii klik, komen er albums. Ik zou het fijn vinden als de mapjes met het album waar nummers in staan verdwijnen en er dan een lijst met nummers staat.

Met vriendelijke groet,
Brent2002
 
Hoi hoi Brent

Een beeeetje ONduidelijke vraag heb je, maar zal proberen op deze manier wat je voorstellen en kijk even of dat werkt ...goed ?

Begrijp ik dat jij ergens in mobieltje een map vol met vele muziek-albums van Avicii hebt ...klopt ?
Nu wil jij als je op Avicii naam klikt dat je bij een bepaalde Avicii-nummer komt, of slechts bij Avicii nummers in map-Avicii komt ...toch ??

Is het niet makkelijk als je nu mobieltje via data kabel op je PC aansluit, en als je naar muziek-map met albums gaat en vervolgens een aparte map dat je maakt in welke je alle mogelijke Avicii nummers vanuit alle Avicii albums dus zal dumpen, later tijdens zoeken of als je intypt Avicii naam kom je in deze een map waar aleen maar dus Avicii ook nummers zijn ..
 
Laatst bewerkt:
Hoi ROYONIX,

Ik ben inderdaad niet heel duidelijk geweest, dus ik ga het opnieuw proberen om de vraag te formuleren.

als ik bij mijn muziekspeler ben, kan ik meerdere dingen kiezen. Bijvoorbeeld "alle nummers", "afspeellijsten", maar ook "artiesten". Als ik op "Artiesten" klik, krijg ik een mooie lijst met alle zangers van liedjes die ik heb, waaronder Avicii.

Ik heb best wat muziek van Avicii, maar in verschillende albums. Als ik klik op "Avicii" krijg ik dus niet losse nummers, maar moet ik eerst een album kiezen van Avicii kiezen voordat ik bij de liedjes kom. Ik wil alleen dat ik geen album hoef te kiezen.

Ik hoop dat je het zo beter snapt, maar ik ga in ieder geval proberen om het via de computer te doen.

Toch en alvast bedankt,
Brent
 
:D Hoi hoi

In dit geval inderdaad misschien is beter dus alle mogelijke Avicii nummers uit alle albums in een map plaatsen, en als je Avicii naam bij zoeken klikt kom je dus in een map terecht
waar zijn alle en slecht Avicii nummers ...
Je moet vervolgens gewenste nummer in deze map kiezen ....:thumb:
 
Hi,
Ik heb het geprobeerd met het mapje maar dat werkt helaas niet... Via de PC moet ik nog proberen maar dat is een mac...
 
Och ?? jij werkt met Mac dus ...:( daar helaas weet ik zeer weinig over ..
En ook inderdaad misschien moet je wel via PC proberen, volgens mij zal moeten lukken ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan