MW2 lag in bepaalde mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pikacro

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Hey mensen, al een tijdje heb ik problemen met Modern Warfare 2. Ik krijg hele lage framerates (tussen de 9 en de 22 fps) als ik in mappen speel zoals Rundown, Estate, Wasteland en Underpass. Het valt me op dat dat mappen zijn die veel groen bevatten. Gras dus.

Het vreemde is dat ik volgensmij die lag niet zou moeten hebben!

Asus P5K/EPU
MSI 295GTX 1792 MB VRAM
8 Gig RAM geheugen 1200Mhz
Intel Q6600 Quad @ 2.66 Ghz
T850 Watt Coolermaster PSU

Standaard vraagje => heb je de nieuwste nvidia driver ect?
Heb je in mw2 sync every frame aanstaan? zoja draait het wel goed als het uitstaat.

snelle reacties altijd fijn! =P

Ja, ik heb net de nieuwste driver gedownload en waar sync ook op staat, het draait niet zo geweldig...

EDIT

Ok, dit is vreemd en genant. Ik las net iets over de multi-gpu's. Ik zette de SLI functie uit en geen verandering. Ik zette hem weer aan daarna, mijn computer viel uit en plotseling draait mijn MW2 op 90 fps...
Het probleem heeft zich dus zelf opgelost, maar als iemand zou kunnen zeggen wat er gebeurt is zou het fijn zijn...

Laatst bewerkt:
Je systeem zou het makkelijk aan moeten kunnen.
Ookal vind ik de Q6600 een rare snuiter in het rijtje :) had meer een 9550 of iets verwacht.
?Maarja dat is een andere verhaaltje ;)

Heb je dit bij meerdere spellen of alleen bij mw2.
En draait de single player wel gewoon goed?

Ik "had" dit bij de singleplayer niet. Natuurlijk GTA IV doet vreemd en Crysis draaide superfijn met gemiddeld 55 fps... maar nu doet Crysis nog maar 35 fps... Een chernobyl in mijn computer?

P.S. Ik ga de Q6600 binnenkort vervangen, wat raad je me eigenlijk aan? Vrij budget.

Laatst bewerkt:
De Q9550 is een toppertje.
Een heel stuk sneller als de q6600 en mits je wilt goed overklokbaar

vers mobo en AMD PhenomII X4 955, hierbij kom je goedkoper uit dan een Core i7 alleen met zelfde specificaties

als je effe zegt welk type RAM het is dat je nu hebt, kan ik wel een vers mobo en cpu voor je zoeken ^^

De 955 is vergelijkbaar met de i5 750, niet met de i7 versies deze staan hierboven.

Edit: Maar waarom gelijk een ander mob/geheugen/cpu als je met de Q9950 nog een flinke tijd vooruit kan.
Voor een compleet nieuwe pc => ok stap naar een ander socket, maar voor een upgrade neem bv de Q9500 / 9550 / 9650

Laatst bewerkt:
MrPsycho bedankt, maar ik denk toch dat ik het wil beperken tot alleen de cpu.

Dus de Q9... series? Ok, ik zal eens gaan kijken.

Overigens heb ik nog een vraag. Met wat enhancement patches, nieuwe drivers en aanpassingen in het Nvidia CP is alles nu goed aan het draaien. Het bleek dat de AA en AF settings ook voor problemen zorgden, maar nu heb ik bij MW2 een vreemde grafische glitch. Alle schaduwen of dingen in de verte lijken te veranderen in een soort van mist. Een soort zwarte mist die het snipen en lange afstand schieten onmogelijk maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan