MX 3100 zware waterschade

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollewoppetje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
3
ik heb anderhalf uur stromende regen op mijn pc laten kletteren.
alles leeft nog, behalve mijn toetsenbord.

ik heb alles uit laten lekken en hij gaf wel signalen door, alleen sloeg ie op hol.
heb daarna opnieuw geconnect, en dat is waar het mis ging. hij connecte niet meer en hij reageerde niet meer op toetsenaanslagen.

ik heb alles uit elkaar gehaald, een dag lang laten drogen en alles weer netjes terug gedaan. hij reageerde op de multimedia knoppen ( mijn documenten opende hij ineens etc.), maar de normale toetsen zoals F1, A , enter deed hij niet.

Het lijkt alsof hij gewoon weer connect, net zoals mijn MX1000. ik heb naar mijn weten niks fout gedaan, niks is kapot gebroken en de batterijen functioneren ook gewoon.

ik weet ook niet of het een kortsluiting is. alles leek volgens mij normaal te functioneren.

kunnen jullie me alsjeblieft helpen?
 
Heb je niet eimand waar je even een ander toetsenbord kan gebruiken. Dan kan je kijken of hij dan wel alles goed aangeeft. Mocht dat het geval zijn dat hij dan normaal reageert weet je dat het daaraan ligt. Dan een troost een toetsenbord is niet zo duur.
 
Bijzonder, bijzonder......... van alle hardware zou nu net het toetsenbord het gemakkelijkst moeten overleven na een goede droogbeurt.

Advies van humpe opvolgen en idd. dan wellicht voor een paar tientjes een goed nieuw keyboard aanschaffen...............
 
ik kan het natuurlijk nog laten rusten, maar ik vind het zo zonde om zo'n mooi toetsenbord nu al weg te moeten gooien. ik heb hem namelijk niet zo lang.

ik gebruik nu een ander toetsnbord en die doet het prima. het ligt aan het toetsenbord. ik weet alleen bij god niet wat het zou kunnen zijn
 
Je zou nog kunnen proberen om je toestenbord met een fohn proberen te drogen, niet in de hoogste stand.
 
hij is al droog. ik had m een tijdje in de hoogste stand gefohnt, denk je dat ik iets gebrand heb? want ik rook niks of zag geen 'mutaties' door de hitte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan