MX510 muis doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Als ik in Windows werk doet de muis het aardig, maar start ik een spel als Counter-Strike 1.6 dan gaat de muis in de menu's veel trager... Hoe kan dit?
Als ik in de MouseWare software het vinkje weghaal bij Disable acceleration in games, dan doet ie het in het menu beter, maar reageert de muis vreemd tijdens het spelen... dan accelereert ie duidelijk als je wat wilder omgaat met de muis... wat kan ik hier aan doen om dit te veranderen en normaal te laten werken?

Probeer eens de resolutie wat lager te zetten in Counter strike, en de details wat lager. Meestal is resolutie voldoende.

Groeten,

Bas

Misschien helpt het wanneer je in de opties van het spel de mouse sensivity veranderd?

Geplaatst door basvdK
Probeer eens de resolutie wat lager te zetten in Counter strike, en de details wat lager. Meestal is resolutie voldoende.

Groeten,

Bas

Het is dezelfde resolutie als ik in Windows draai, waarom is de snelheid van de muis dan anders?

Geplaatst door EmAaErkA
Misschien helpt het wanneer je in de opties van het spel de mouse sensivity veranderd?

Heeft alleen effect op het spelen zelf :thumb:

Geplaatst door ijsbeer121

Het is dezelfde resolutie als ik in Windows draai, waarom is de snelheid van de muis dan anders?

Goeie vraag, ik heb dit echter ook al in verschillende spellen gehad (met een MX700) en na het verminderen van de resolutie deed hij het een stuk beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan