MX700 of MX900

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
hallo, ik zou mij een nieuwe muis willen aanschaffen. Omdat ik veel game zou ik voor een zeer snelle willen gaan. Ik twijfel nog tussen de MX700 en de MX900 van logitech. De MX900 kost heel wat meer dan de MX700 maar is de muis zelf wel beter? Ik heb geen bluetooth apparaten dus is het enkel nog de muis waaraan ik twijfel. Kan iemand zegen welke muis beter is en waarom? bedankt

De MX900 is technisch gezien gelijk aan de MX700, met als extra dus Bluetooth-functionaliteit.

Ik heb zelf de MX700 en er is geen één muis die hier tegenop kan. Ook ik heb deze muis speciaal voor het gamen gekocht.

Ik zou dus voor een MX700 gaan.

extra vraagjes, hoe lang gaan de batterijtjes mee eens je de muis van de lader hebt genomen? En hebben de meegeleverde batterijen een lange levensduur?

Geplaatst door kristof k
extra vraagjes, hoe lang gaan de batterijtjes mee eens je de muis van de lader hebt genomen? En hebben de meegeleverde batterijen een lange levensduur?

Lang. Ik kan een volle dag+nacht met de batterijen doen. Ik zet em elke avond als ik naar bed ga in de lader en de volgende dag staat ie al trouw gebruikersklaar te wachten. :D

Echt een muis waar aandacht aan is besteed. Je begaat zeker geen miskoop.

Ik heb sinds maandag ook de mx700, hij kost een beetje maar hij is het geld meer dan waard!!! Speciaal voor het gamen gekocht en ik schiet een stuk beter nu:-)

ik heb de MX700 vandaag gekocht. Ik ben er heel blij mee, het is een zalige muis. bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan