Mxstream wordt telkens verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paramol

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
Berichten
36
Het valt mij op dat als ik een p2p (Kazaa of Limewire) programma opstart, na enkele minuten mijn internet verbinding wordt afgebroken. Ook al herstel ik de verbinding wordt het na enkele minuten weer verbroken. Weet iemand hoe dit kom, en of moet ik een instelling veranderen.

Thnx;)
 
Volgens mij heb je een optie waarin staat dat, wanneer een download klaar is, de verbinding wordt verbroken. Pin me er niet op vast maar volgens mij is dat een optie...

Succes!
 
Ik heb overal al gekeken maar die optie kan ik niet vinden. Bij de firewall instellingen heb ik ook al gekeken en daar valt me ook niks op..:(
 
Ik dacht dat deze optie in Outlook Express zat :confused:
 
Werk je met XP en SP2 ?

Je hebt dit probleem dus niet als je geen P2P progje start ?

Wat voor modem router heb je ?
 
Geplaatst door upsidaisy
Werk je met XP en SP2 ?

Je hebt dit probleem dus niet als je geen P2P progje start ?

Wat voor modem router heb je ?

Ik werk met xp en sp2 en het valt me op als ik een P2P progje opstart een paar minuten later mijn verbinding wordt verbroken.

Ik heb een ethernet modum
 
Als je geen P2P programma draait is je verbindig stabiel ?

Dan heeft het waarschijnlijk te maken met het aantal verbindingen die door P2P progrmma's onstaan in relatie tot SP2.
 
Het probleem is nog steeds niet opgelost en ik begin e een beetje moedeloos van te worden, Dus als iemand nog tips heeft voor me..........

Thnx
 
Misschien kun j even mijn vorige vraag beantwoorden ?
 
Sorry upsidaisy,

Ik heb het ook wel eens zonder dat ik een P2P prog hebt opgestart. Maar het valt me wel op nadat ik Limewire of kazaa lite hebt opgestart, het na een uurtje weer raak is. Maar ook niet altijd, dat is het rare eraan.
Zou het misschien ook kunnen liggen aan Zone alarm, spyware blaster of ad-aware. Dit zijn progs die ik wel op mijn PC hebt staan?
 
Het is ook gekomen na de snelheidsverhoging. Ik had al gehoord dat sommige mensen problemen hebben ondervonden na de snelheidsverhoging. Maar durf het niet met zekerheid te zgeen dat het ook daar door komt
 
Geplaatst door Paramol
Het is ook gekomen na de snelheidsverhoging. Ik had al gehoord dat sommige mensen problemen hebben ondervonden na de snelheidsverhoging. Maar durf het niet met zekerheid te zgeen dat het ook daar door komt

Ik zou het zeker ook bij je provider melden en vragen of ze een lijnmeting kunnen doen.Via wie/welk netwerk heb je adsl ?
 
MXstream is tegenwoordig KPN maw je planet adsl loopt via het KPN netwerk,dat is ook logisch want planet is van KPN.

Er zijn veel mensen geweest die bij Planet zitten en problemen hebben gehad.Lijkt mi dus wellicht met upgraden van de snelheid te doen te hebben.
 
Maar is daar iets tegen te doen. Ik ben ook van plan om het abonement op te zeggen en over te stappen op wannadoo.
 
Geplaatst door Paramol
Maar is daar iets tegen te doen. Ik ben ook van plan om het abonement op te zeggen en over te stappen op wannadoo.

Klinkt gek,maarals de snelheidsverhoging de oorzaak is van je probleem,dan kun je overwegen om vandeze narigheid af te zijn,te downgraden.Het moet dan echter wel duidelijk zijn dat het door de verhoging komt qua snelheid en in het traject zit,dat buiten de muren van je huis zit.

Wanadoo heeft een mooie aanbieding op hun waarschijnlijk nieuwe netwerk (?) voor een rotprijs !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan