My Book WD geformateerd, nu alle bestanden kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs83

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Ik zit nu even keihard te balen.

Ik wou mijn oude pc weer soepel laten lopen door Windows er opnieuw op te installeren.

Voordat ik ging installeren ben ik eerst alle belangrijke data gaan overpompen op mijn externe HD Mybook van WD 320GB. Nadat ik dit had gedaan, vond ik het veilig om hem maar opniew te gaan opstarten met de windows CD erin. Je raadt het al, tijdens het opnieuw installeren en formateren is hij de externe HD ook gaan formateren. Owh wat voel ik me nu dom, en zeker vind ik het echt kl*te omdat ik al mijn fotos van de afgelopen paar jaar nu kwijt ben!

Is er een manier om deze data terug te kunnen krijgen?? ben echt hopeloos, ik heb al wel wat op internet zitten surfen,maar ben nog niet iets concreets tegen gekomen, behalve alle datarecovery bedrijfjes...die garanderen het terug te kunnen krijgen.

Daarnaast popt mijn Mybook niet meer op als ik hem inplug in mijn verkenner, ik las iets op een ander forum, dat mybook van WD een eigen Linux programmatje heeft voor het opstarten ervan!???!?!?!?!?

Heel graag zou ik jullie antwoord hierop willen hebben.
ALVAST BEDANKT

Laatst bewerkt:
Je kunt het proberen met Recuva: http://www.recuva.com/ , gratis.

In ieder geval niets wegschrijven naar die harddisk, maar het feit dat de schijf ook geformatteerd is zal het er niet eenvoudiger op maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan