my websearch

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
kort vraagje: is my websearch en iets erachter altijd een commercial?? Of is my websearch iets wat nodig is op de p.c. ? groetjes gitana

MyWebSearch is reclametroep, is overbodig en heeft negatieve invloed op het functioneren van je pc.

Hoi Buffy, ik vraag dit omdat Norman net aangeeft bij het opstarten van mijn p.c. dat hij een commercial heeft gevonden en in carrantaine heeft gezet. Maar ik wil hem kwijt. Heb geprobeerd met verwijderen , maar dat lukt niet.
Ga nog eens proberen met housecall, maar moet ik dat in veilige modus doen of hoeft dat niet??

Als Housecall het in quarantaine heeft gezet, is het onschadelijk gemaakt. Je kunt de quarantaine van Norman leegmaken, als je wilt.

Housecall loopt nou en bij Norman heb ik geprobeerd met opschonen, maar hij blijft toch in quarantaine staan. Misschien kan het niet verwijderd worden omdat het ergens in gebruik is?? Ik zeg maar wat omdat ik dat wel eens lees en dan moet dus in veilige modus opgestart worden, toch??
wat ik ook raar vond bij de scan van Norman, dat hij veel niet kon uitpakken, o.a. stond er b.v. over spybot,search en destroy\recovery\mywebsearch etc. is dat normaal? of ga ik beter een logje zetten?? Buffy, je hebt me al vaker geholpen.
Dus geef me nog eens goede raad s.v.p.
Ik vraag me trouwens af hoe ik aan die my websearch kom??
groetjes Gitana

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gitana
Housecall loopt nou en bij Norman heb ik geprobeerd met opschonen, maar hij blijft toch in quarantaine staan. Misschien kan het niet verwijderd worden omdat het ergens in gebruik is?? Ik zeg maar wat omdat ik dat wel eens lees en dan moet dus in veilige modus opgestart worden, toch??
wat ik ook raar vond bij de scan van Norman, dat hij veel niet kon uitpakken, o.a. stond er b.v. over spybot,search en destroy\recovery\mywebsearch etc. is dat normaal? of ga ik beter een logje zetten?? Buffy, je hebt me al vaker geholpen.
Dus geef me nog eens goede raad s.v.p.
groetjes Gitana

Ik ken Norman niet, dus ik kan je niet vertellen hoe je de quarantaine van Norman leegmaakt. Via de opties van Norman moet je dat wel kunnen vinden. Quarantaine is gewoon een back-up van wat is verwijderd, dus wat daarin staat kan geen kwaad meer. Staat MyWebSearch alleen daar, dan hoef je je er dus geen zorgen om te maken.

De rest van je vraag is zo warrig dat ik er geen antwoord op kan geven, sorry.

Geplaatst door gitana
Misschien leuke smilies gedownload? Dit komt meestal binnen met 'SmileyCentral'.

Laatst bewerkt:
hoi Buffy, ik heb GEEN smileys gedownload, want hierdoor heb ik pas geleden al eens problemen gehad, ook een commercial, en jij hebt me toen geholpen. Nou, dus dat doe ik nooit meer. Housecall heeft niks gevonden en bij Norman heb ik nogmaals op verwijderen geklikt en het is weg. Hopelijk blijft het weg. In elk geval weer bedankt voor je reaktie!!:thumb: Gitana

Nog ff een vraagje Buffy, kan ik zone alarm niet zo instellen dat my websearch geen toegang meer krijgt?
Kan het ook via msn komen, omdat zone alarm soms vraagt voor msn search toolbar, dan heb ik steeds deny aangeklikt.
Doe ik daar goed aan??
groetjes Gitana.

Volgens mij kun je beter even zorgen dat my websearch volledig van je pc af is.

Ik weet niet wat Buffy hiervan denkt
Lees dit bericht goed door:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan