Myn eigen (vernieuwde) site op mijn eigen server

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutje1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Hallo,

Ik heb een pc waarop ik mijn eigen site's host. Nu heb ik de pagina's verbeterd en zou ik graag jullie meningen over de site + forum horen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ga naar mijn site
Omdat mijn server nog niet helemaal optimaal werkt kan het zijn dat hij offline is als je de site wilt bezoeken. Mijn excuses alvast.:confused:

EDIT: er staat op mijn site GEEN betaalde reclame

eerste opmerking.

haal je ip adres van de site.
ik zie het te vaak voorbij komen of wil je de hackers en aanverwnaten een kans geven om je te hacken.

tweede opmerking:
Om een mening te kunnen geven over je site moet ik mij eerst aanmelden.
Dat zou ik veranderen, maak dat toegangkelijk voor niet leden.

verder ziet er leuk uit.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie, maar k heb nog een vraagje:

puppie zei:
haal je ip adres van de site, ik zie het te vaak voorbij komen of wil je de hackers en aanverwnaten een kans geven om je te hacken.

Kan een hacker binnen komen door je IP? Ik heb namelijk (nog) geen domeinnaam dus denk ik, k ga maar voor mijn ip. Maar hij is tog niet geheim of zo? Ik zag pas ook het ip-adres van google

Als je var jaar = datum.getFullYear(); in de functie maakDatum() zet voorkom je dat Firefox de datum verkeerd weergeeft.

Anders krijg je: Vandaag is het zaterdag 24 juni 106. :)

Vr.Gr. Egel.

oke bedankt voor de tips, maar;

ik heb dit opgeslagen als losse pagina's, dus als ik bijv, zoals hierboven beschreven de tijd wil aan passen moet ik ALLe pagina's veranderen :( Weet iemand hiervoor een oplossing? Graag geen frames.

Een 24/7 website is ook een idee ;) Of ik moet net op een tijdstip kijken dat er onderhoud o.i.d. is :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan